Ostatni występ I.O.I potwierdzony

IOI

7 grudnia źródło ujawniło, że I.O.I wciąż ma zaplanowane dwa występy na ten rok. Grupa wystąpi w „Music Bank” KBS2 12 grudnia oraz na 2016 KBS Gayo Daejun 29 grudnia.

Źródło poinformowało: „KBS Gayo Daejun będzie ich ostatnim występem w grudniu”.

Źródło z ich agencji potwierdziło także, że ostatni występ I.O.I będzie na KBS Gayo Daejun.

I.O.I to grupa utworzona w ramach programu „Produce 101” stacji Mnet. Zadebiutowały w maju z albumem „Chrysalis” i od tego czasu wydały „Whatta Man” (unit) oraz „Very Very Very”.


źr: (1)

10 comments

  1. Tak strasznie żałuję, że się rozpadają. Uważam, że są jedną z najbardziej utalentowanych grup dziewczęcych ( wokale, taniec, rap, wszystko ). To takie niesprawiedliwe. Bardzo je polubiłam, a ich piosenki są świetne. Mam nadzieję, że jeszcze o nich usłyszymy 😦

    Polubienie

  2. Nie sądziłam, że tak diametralnie zmienię zdanie odnośnie IOI. Szybko i bardzo mocno je polubiłam, świetna grupa, mieszanka ciekawych i uroczych osobowości, szkoda że tak szybko ten rok zleciał 😦 Dziewczyny są bardzo utalentowane i wzajemnie świetnie się uzupełniały. Boję się że we własnych agencjach i nowych grupach gdzieś tam zginą w tle 😦

    Polubienie

    • To nie to samo, mam wrażenie, że w tych nowych dużych grupach gdzieś mi giną w tłumie. Zresztą piosenki WJSN, DIA czy Gugudan jak dotąd mi się nie podobają, zmarnowany potencjał 😦

      Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz ^^

