[ANKIETA7] Najlepszy wokal (kategoria żeńska) i Najlepszy wokal (kat. męska) 2016

* GŁOS JEST LICZONY TYLKO RAZ, NIEWAŻNE ILE RAZY WCIŚNIECIE ‚VOTE’ *

na liście można znaleźć tylko osoby/zespoły które się w tym roku promowały

Poprzednie wszystkie ankiety znajdziecie wpisując w wyszukiwarkę na blogu „ankieta”.

35 comments on “[ANKIETA7] Najlepszy wokal (kategoria żeńska) i Najlepszy wokal (kat. męska) 2016

        • Rozumiem i doceniam to bo jego glos jest mega ale kartegoria to najlepszy wokal tj pewnie wysokie noty bla bla. V jest cudowny a kiedy go slysze to az mam gesia skorke ~ pokazal ze ma cudowny glos w solowej piosence.

          Lubię

          • Proponuję posłuchać jeszcze raz solowy utwór V bo chyba dobrze go nie słuchałaś skoro twierdzisz że mają być wysokie noty..może nie piszczał jak kastrat ale dał popis i według mnie i pewnie większość osób ktore tu są powinien się znajdować tak jak inni wg skoro najlepszy głos to wszystkich dodajcie albo Zmień cie na najlepszy wokal który się w tym roku promował bo niepotrzebnie kłótnie są stwarzane a raczej jest większości przykro że nie ma tu połowy artystów .. fajnie że takie coś robicie bo to ciekawe i szacunek ale.. nie bierzcie pod uwage tylko tych popularnych czy bo mój ulubiony a zdecydujecie jak to ma być bo bez sensu .(mam nadzieję że nikogo nie obraziłam bo nie miałam zamiaru lecz zwróciłam uwagę na taki mini mały problem który przysparza wielu tutejszym fanom przykrość).

            Lubię

  1. Dlaczego nie ma tu XIA Junsu i Kim Jaejoongga? Oboje w tym roku wydali albumy, xIA co roku w większości notowan wygrywa w kategorii najlepszego wokalu, Kim Jaejoong tez, w dodatku w tym roku Kim Jaejoong wygral w notowaniu na najlepszym wokal w historii sm entertaimnent.

    Lubię

  2. W każdym zespole jest jeden, dwóch głównych wokalistów i to oni powinni byc uzwglednieni w ankiecie. A nie pół zespołu.
    W shinee najlepszy wokal ma Jonghyun i to on powinien byc w ankiecie bo onew i taemin maja dobre wokale ale nie lepsze od jonghyuna. Tak samo jest w Bts, exo, itp…
    Ja głosuje na hongkiego bo jak dla mnie on ma taki wokal i barwe glosu ze moze zaśpiewać kazda piosenkę w kazdej tonacji, a nie kazdy piosenkarz tak potrafi. I piosenki przez niego spiewane nie wielu artystów potrafi zaśpiewać. To samo doryczy sie Ailee i na nia również oddaje swoj głos.

    Liked by 1 osoba

    • zgadzam sie brakuje wiele dobrych wokalistów >_< Jonghyun ma najlepszy głos z shinee a w exo d.o też nie jest najlepszy pobija go chen i baekhyun.

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

