Jackson, Tao i Luhan zdobyli nagrody na „2016 Tencent Star Awards”

Luhan,Tao,jackson

Jackson z GOT7 wraz z byłymi członkami EXO, Tao i Luhanem zdobyli nagrody na „2016 Tencent Star Awards”, które miało miejsce w Pekinie, w Chinach 10 grudnia.

Jackson zdobył nagrodę „Star Variety” za swoją rolę w ‚Go Fridge’. Jego show, „Go Fridge” zdobyło także „Top Variety Show”.

Tao zdobył nagrodę „Hottest Male Singer” i wystąpił z „The Road”.

Bliska przyjaźń między  Jacksonem i Tao:

Long time no see ❤️

A photo posted by Z.TAO🔴黄子韬 (@hztttao) on

Luhan zdobył nagrodę „All Around Asian Artist”:

Gratulację dla wszystkich zwycięzców!


źr: (1)

10 comments on “Jackson, Tao i Luhan zdobyli nagrody na „2016 Tencent Star Awards”

  1. Ale fajnie że tak dobrze sobie radzą bez SM, dobrze widzieć ich szczęśliwych, trochę się obawiałam o ich przyszłość, ale widać że Tao,Luhan i Kris dobrze sobie radzą więc nie trzeba się martwić 😀 🙂 a Jackson to na prawdę świetny gość, nie wiedziałam że on jest tak blisko z Tao, ale dobrze wiedzieć 😉 ❤ Gratulacje chłopaki ! Oby tak dalej bo zasługujecie na to 🙂 😉 Będe 3mać za was kciuki 😉

    Liked by 1 osoba

  2. Tao… jeny mój kochany Taoś wygrał 🙆🙆🙆
    Jestem z niego taka dumna, że to się nie dzieje :
    Lulu i Jackson też mają moje gratulacje i mam nadzieję że dalej będą sobie tak dobrze radzić ❤❤

    Lubię

  3. Zaskakująca, ale fajna jest znajomość Tao z Jacksonem 🙂 Ciekawi mnie jednak czy ktoś odnotował jakąkolwiek interakcję między Luhanem a Tao? :>

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

