BigBang osiągnęli all-kill, zdobywając #1 i #2 miejsca na listach przebojów

Nowe piosenki od BigBang ‚Last Dance’ oraz ‚FXXK IT’ niemal natychmiast osiągnęły all-kill w dniu premiery!

big-bang_1481562089_af_org

Minęło zaledwie kilka godzin, od wydania nowego albumu BigBang, a tytułowe utwory już szczytują na listach przebojów, takich jak MelOn, Mnet, Genie i wiele innych. ‚FXXK IT’ klasyfikuje się na pierwszym miejscu, a ‚LAST DANCE’ na drugim.

Wielkie gratulacja dla BIGBANG!

big-bang_1481562015_tml84dh

 

big-bang_1481562594_gcqsimb

Źródło: allkpop.com

 

11 comments

  1. Wcale mnie to nie dziwi. A nawet więcej: jestem z tego dumna! TO nie tak, że BB ma jeden z większych fandomów i to oni mają duży w tym udział, trzeba przyznać, że każda piosenka, która wychodzi od Big Bang jest dobra, a nawet i świetna, więc szczyt jest ich. Oba jak najdłużej! ❤

    Polubienie

  2. Jestem z nich mega dumna ❤ Mam nadzieję, że comeback zostanie należycie doceniony i odejdą, mam nadzieję chwilowo, w chwale i blasku, bo naprawdę na to zasługują. Piosenki są cudowne, chociaż mi do gust bardziej przypadło „Last Dance”. Życzę im dalszych sukcesów! ^^

    Polubienie

  3. Jakoś mnie to nie dziwi i na pewno ich comeback zostanie doceniony bo to w końcu BigBang, w Korei są królami więc czemu mieliby nie zostać docenieni

    Polubienie

  4. Też mnie jakoś to nie dziwi xD ale i tak się ciesze, i ogólnie ostatnio doszłam do wniosku że BB tym albumem pokazali siebie… nie wiem jakoś bardziej w tych kawałkach widzę BB niż np. w innych zespołach.

    Polubienie

    • Mam podobne odczucia, nagrywaja to co chce w stylu takim jakim chca. Agencja nic im nie nazuca. Zreszta tak samo jest w przypadku ft island od kiedy dostali wolna reke nagrywaja zupelnie inne piosenki niz wcześniej.

      Polubienie

Dodaj komentarz ^^

