[MV] BIGBANG – FXXK IT

19 comments

  1. Oczekiwałam czegoś szybszego, energicznego, co rozwali mnie centralnie na łopatki, ale mimo wszystko nie jestem zawiedziona. Bardzo przyjemnie się słucha i ma się ochotę tańczyć! MV jest cudooowne, wszyscy wyglądają świetnie, ahhh >.< Tak się cieszę z tego comebacku, że w końcu ten moment nadszedł! ❤

    Lubię to

  2. za pierwszym przesłuchaniem to bylo takie, eeee no w sumie to takie 2/10 ale z każdym kolejnym coraz lepsze i teraz cały czas zapętlam xD 10/10 a refren to cudo!!!!!!!!!!!

    Lubię to

  3. Muszę przyznać że trochę się zawiodłam 😦 Spodziewałam się czegoś lepszego od BigBang. Jakoś nie porwała mnie ani ta piosenka ani 2 pozostałe, no ale nadal mam SOBER XDDD

    Lubię to

    • uff.. nie jestem jedyna, ja też liczyłam na coś lepszego od BB, jeżeli chodzi o szybsze ich piosenki to dalej na 1 miejscu są dla mnie bang bang bang i fantastic baby, jeżeli o wolniejsze to wolę loser, bae, ale mimo wszystko fajnie że w końcu doczekaliśmy się ich comebacku., to że akurat te piosenki mnie nie porwały jak ich poprzednie, to już inna sprawa. Ale muszę przyznać że teledysk do jednej i drugiej piosenki mi się podoba i fajnie że w LAST DANCE to TOP jest na końcu 🙂

      Lubię to

  4. Myślałam że to będzie coś w stylu Ban Bang Bang jest troszke inne niż sobie wyobrażałam ale to właśnie lubie w BB że zawsze potrafią zaskoczyć i tak na końcu zakochałam się w tej piosence (zwłaszcza w partiach GD)

    Lubię to

  5. Możliwe, że są to ich ostatnie piosenki na długie lata, zamiast robić kalkę tego albo tamtego, chcieli po prostu zrobić to jak czują. Każdy ma swój kawałek tekstu, nikt nie jest pominięty.
    W FXXK IT czuję, że chłopaki znowu mieli lekko wypite na planie ;D

    Lubię to

  6. Fajne, fajne, też nie tego się spodziewałam, ale to właśnie dobrze, bo chłopaki znowu nas zaskoczyli, nie pokazali odgrzewanego kotleta tylko wyszli z czymś świeżym, nowym, innym jak na nich 🙂 Cały album MADE to niespotykana mieszanka świetnych piosenek.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

