[MV] K.A.R.D – Oh NaNa (Hidden. HUR YOUNG JI) 

8 comments on “[MV] K.A.R.D – Oh NaNa (Hidden. HUR YOUNG JI) 

  1. Po obejrzeniu różnych teaserów wyczekiwałam tego debiutu i… nie zawiodłam się, ale nie jest to jeszcze efekt WOW, którego oczekiwałam. Jak dla mnie szykuję się bardzo dobry zespół, który może stać się w przyszłości jednym z moich ulubionych kiedy to już wydadzą więcej piosenek i bedą możliwości lepszego poznania członków. Może jakieś variety show? Np. weekly idol? Życzę im powodzenia i sukcesów 🙂

    Lubię

  2. przyznaję, że się myliłam – tester był w mojej ocenie bardzo kiepski, ale ten utwór jest naprawdę miły dla ucha i świetnie się go słucha. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.

    Lubię

  3. Bardzo fajnie wypadł ten debiut, piosenka fajna, ciekawy układ taneczny, nie mogę się doczekać aż zobaczę go w programie muzycznym 😉 Podoba mi się ich koncept, ciekawe jak dalej go rozwiną. Szkoda jednak że tylko dziewczyny śpiewają, a chłopaki rapują, ciekawe czy któryś z panów mógłby też zaśpiewać w duecie? 😉 I z jednej strony szkoda z a drugiej nawet dobrze, że Youngji nie będzie na stałe w tej grupie. Fajnie, że wystąpiła jako Hidden Kard, ale ta grupa w 4 tworzy dobry skład, pasuje do konceptu 4 kart i piąta osoba zakłócałaby układ.

    Lubię

  4. Dziewczyny maja ladne wokale. Ciesze sie ze zadebiutowała grupa z zupelnie innym konceptem oby wiecej takich było.
    Chce zobaczyć ich występ w tv.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

