EXO – For Life

11 comments

  1. Dla mnie to jest przepiękna piosenka. Za pierwszym przesłuchaniem miałam gęsią skórkę, za drugim już się popłakałam. Tylko ballady EXO potrafią doprowadzić mnie do łez. Ich głosy to miód dla moich uszu, a do tego to śliczne MV ❤

    Lubię to

  2. Wciąż MiD jest moim ulubionym świątecznym albumem, ale ten też całkiem przyjemny. MV na początku mnie lekko nudziło, ale koncept ciekawy i po obejrzeniu całego filmiku nabiera sensu 🙂 W „For Life” brakowało mi Sehuna, ale za to w „Twenty Four” dostałam go z nawiązką ;D

    Lubię to

  3. Piosenka cudna, teledysk również, ale SM chyba zapomina, że w całym EXO są świetni wokaliści. Zasmuca mnie fakt, że takie głosy jak Lay czy Xiumin (o 2sekundach Sehuna nawet nie wspominam, bo tu nawet nie wiadomo czy śmiać się czy płakać xd) dostają po jednej lub paru linijkach na piosenkę. Nie wiem, może w pozostałych piosenkach z albumu jest inaczej (jeszcze nie przesłuchałam całości), ale najczęściej to właśnie oni śpiewają najmniej.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

