[Audio] V & Jin (BTS) – Even If I Die, It’s You (Hwarang OST]

8 comments on “[Audio] V & Jin (BTS) – Even If I Die, It’s You (Hwarang OST]

  1. tak bardzo boskie….. wowowowoowowwooowow ❤ ❤ czekałam czekałam i sie doczekałam!!!!! ❤ ich głosy tak do siebie pasują, że aż sie zdziwiłam!!!! ❤

    Lubię

  2. Omg :O nie sądziłam że ich dwa zupełnie inne głosy będą tak do siebie pasować. :* Jin, V goog job! ❤ zej*isty duet ❤ przepiękna piosenka <3.<3 w końcu się doczekałam ^^

    Lubię

  3. Świetny OST ❤ Hwarang zapowiada się bardzo ciekawie, na pewno będę oglądać, tyle że nie wiem kiedy ja będę mieć na to czas 😄 Święta teraz, a potem sesje, a styczeń szykuję mi jeszcze kolejną świetnie zapowiadającą się dramę z moim kochanym Chanyeolem . Omo… i jak ja znajdę na to wszystko czas? 😄 😀

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

