[ANKIETA10] Najbardziej niedoceniana raperka idolka i Najbardziej niedoceniany raper idol

* GŁOS JEST LICZONY TYLKO RAZ, NIEWAŻNE ILE RAZY WCIŚNIECIE ‚VOTE’ *

na liście można znaleźć tylko osoby/zespoły które się w tym roku promowały

Poprzednie wszystkie ankiety znajdziecie wpisując w wyszukiwarkę na blogu „ankieta”.

 

17 comments on “[ANKIETA10] Najbardziej niedoceniana raperka idolka i Najbardziej niedoceniany raper idol

  1. Joy z RV, nie powinna tu być :/. Sama to iż pochodzi z wytwórni SM czynni ją zauważalną. Uważam że Joy nie jest dobrą raperka…rapowała zaledwie w dwóch piosenkach z MV i według mnie ten rap nie był zbyt dobry.

    Lubię

    • Ale jako raperka nie jest zauważalna. W sumie to ja nie wiem czemu jest raperką. Przecież teraz głównie śpiewa i ja bym powiedziala że ma nawet chyba najbardziej oryginalny głos z RV. Nie rozumiem SM. Chociaż trzeba też brać poprawkę że w SM żadna raperka nie ma pola do popisu bo tworzą raczej słodkie koncepty. Mam mieszane uczucia. Ale fakt wszystko się zgadza. Raperka i pod tym względem niedoceniana.

      Lubię

    • Ja Cię nie zabije każdy głosuje na kogo chce, ja już nie bd mówiła kogo ja wybrałam bo hejterzy wiedzą lepiej na kogo głosować trzeba 😉 :/ ludzie którzy tu minusują to jakieś dzieci więc nie ma się czym przejmować 😀

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

