[ANKIETA11i12] Najlepsza współpraca 2016 i Najlepszy OST 2016

* GŁOS JEST LICZONY TYLKO RAZ, NIEWAŻNE ILE RAZY WCIŚNIECIE ‚VOTE’ *

na liście można znaleźć tylko osoby/zespoły które się w tym roku promowały

Poprzednie wszystkie ankiety znajdziecie wpisując w wyszukiwarkę na blogu „ankieta”.

12 comments on “[ANKIETA11i12] Najlepsza współpraca 2016 i Najlepszy OST 2016

  1. Zico,Crush i Dean, a w OST trudno wybrać, bo lubię większość tych piosenek,ale głosuje na Chena i Punch, ponieważ ta piosenka jest po części powodem,że zainteresowalam się kpopem.

    Lubię

  2. Ojaa.. 😦 Jeden głos a tyle świetnych kawałków 😦 bardzo trudny wybór jeżeli chodzi mnie i o Najlepszy OST 2016, bo z tych wymienionych mogę codziennie ich słuchać i jakoś mi się nie nudzą szczególnie: My Romeo – Jessi, I believe YOUNHA, Epik High – Can You Hear My Heart Feat. Lee Hi, wiem że nie ma na tej liście ale podoba mi się strasznie Chanyeol x Punch – Stay With Me oraz piosenka do dramy Shopping king, nie pamiętam tytułu(mam na końcu języka ;P), ale wiem że Monsta X ją śpiewa 🙂 ostatnio jeszcze weszła piosenka V i Jina Even If I die It’s you, którą też potrafię teraz all day słuchać 😀 Chyba pierwszy raz miałam taki dylemat jeżeli chodzi o wszystkie ankiety które weszły 😀 ❤ nie będe podawać na kogo zagłosowałam jeszcze hejty polecą ..

    Lubię

  3. W kolaboracji Ryewook i Bada, chociaż Joy i Lim Seul Ong też cudne. No i moja UB Yoona i starlight też cudne. I Jimin z Xiuminem też fajne. Bardzo dużo dobrych kolaboracji w tym roku, aż ciężko wybrać. W OST to Minhyuk.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

