BIG HIT informuje: „Suga częściowo nie będzie uczestniczyć w emisjach i występach końcoworocznych”

Znalezione obrazy dla zapytania suga

‚Witamy, tutaj Big Hit Entertainment.
Informujemy, że członek BTS Suga częściowo nie będzie uczestniczyć w emisjach i występach końcoworocznych.

Dnia 20 (grudnia) w trakcie odpoczynku w dormie, potknął się i upadł, powodując tym samym uszkodzenie ucha. Został natychmiast przewieziony do chirurga plastycznego i otrzymał zalecenia, że musi unikać wszelkich działań, które mogłyby być ciężkie dla rannego obszaru. Dnia 21 (grudnia)otrzymał drugą opinię lekarską: chociaż nie ma nieprawidłowości na innych (miejscach) niż obszar ranny, zaleceniem lekarza było, aby Suga nie uczestniczył w treningach i koncertach przez około 1 tydzień, żeby rany dobrze się zagoiły. Zgodnie z tym zaleceniem, Suga będzie odpoczywał przez ten okres czasu, skupiając się na utrzymaniu swojego stanu i gojenia.

Chcieliśmy poinformować Was, że Suga przedstawi się jedynie bez występu na „Nonsan Youth Year-End Concert” i „Geumsan Residents One-Heart Festival”, który były zaplanowane na dzisiaj, i że pozostali 6 członków z wyłączeniem Sugi, będą występować na ceremoniach końcoworocznych.

Przepraszamy tych, którzy martwią się, a oczekiwali końcoworocznych występów BTS i dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić, że członkowie BTS zakończą ten rok i powitają 2017 w dobrym zdrowiu.

Dziękujemy
– Big Hit Entertainment -„

ENG Trans: @papercrowns
PL Trans: Akira@BangtanPoland

21 comments

  1. Co tam ich występ, zdrowie najważniejsze, boże tak mi szkoda mojego biasa 😦 będe 3mać za niego kciuki żeby szybko wyzdrowiał,jak to przeczytałam myślałam że się porycze… Ajć Dziadzio Suga nastepnym razem musisz uważać na siebie ❤ dobrze, że bd mógł sobie trochę odpocząć, mam nadzieję że to nic poważnego, na fb czytałam, że nie słyszał na jedno ucho 😦 nawet podczas odpoczynku coś może się wydarzyć. Chyba będe się modlić żeby wyzdrowiał 🙂

    Polubienie

  2. Dobrze, że dbają o swoich artystów i stosują się do zaleceń lekarza. W końcu wszystkie takie imprezy i występy to też wielka dawka hałasu, więc posyłanie go tam z jakimiś problemami z uchem to byłaby czysta głupota. Lubię to, że BigHit traktuje tak swoich podopiecznych. Patrząc też z innej, pozytywnej strony, to nasz śpioszek będzie mógł się w tym czasie porządnie wyspać i wrócić do nas ze zdwojoną siłą. >.<

    Polubienie

  3. A mowia że najwięcej wypadków zdarza sie w domu. Co on sobie zrobił z tym uchem? I niby jak. Gdyby potknął sie i złamał reke albo skręcił kostke u nogi to bym sie nie zdziwiła. Ale potknąc sie i uszkodzić ucho… chyba ze to nie bylo w trakcie odpoczynku a jakiejś imprezy pijackiej.

    Polubienie

      • Połknęłam ale skrecilam kostke a nie uszkodzilam ucho… i to jeszcze walac o drzwi… chyba ze z kolcami sa te drzwi…czy coś…
        Big agencjo powiedz prawdę! Albo wymyśl cos lepszego, bardzie wiarygodnego.

        Polubienie

          • Ludzie, wyluzujcie się, wypadki się zdarzają. To naturalne. Mógł otwierać drzwi, potknąć się o próg (dziwne te moje teorie XD) i zahaczyć uchem o klamkę. Stało się, nie roztrząsajcie tego i nie róbcie tragedii. Niech szybko wraca do zdrowia. Tyle!

            Polubienie

              • Kto, ja? XD
                Jeżeli to ja, mylisz się XD
                Jestem fanką BTS, ale to takich rzeczy podchodzę z dystansem. I znowu mówię:
                Dziewczyny, bądź chłopaki, Suga sobie teraz pewnie spokojnie siedzi w dormie, popija gorącą czekoladę i ma labę z malutkim plasterkiem na uchu 😉

                Polubienie

    • Ja się potknęłam i walnęłam o kant biurka (Dwa razy) i musiałam mieć szytą brodę (x2)… Wszystko się może zdarzyć. A to jak sobie to ucho rozwalił nie ma do końca, AŻ TAK wielkiego znaczenia. Upadł, poślizgnął się czy nie wiadomo co. Stało się. Najważniejsze jest zdrowie Sugi ^^

      Polubienie

    • Moja siostra potknęła się i uderzyła o kant stołu. Teraz ma bliznę na uchu. Wszystko jest możliwę i to nie jest od razu spowodowane alkoholem.
      Suga wracaj do zdrowia ❤ ❤

      Polubienie

    • Jaka znowu sierota, każdemu się może przytrafić taki wypadek. Ciekawe jakbyś ty doznała takiego urazu czy by było tak fajnie i byś nie stękała..

      Polubienie

  4. ludzie o co się tak spinacie? XD chłopak ma na uchu tylko plaster. zwykły wypadek ( nie dziwie się. w tym bałaganie o niego nie trudno) nie umrze na to….

    Polubienie

  5. XD Sorry,ale to ,,potknął się i upadł” brzmi jakby był kompletną sierotą. Ale nikt z nas nie jest wyjątkowy,każdemu się zdarza. Niech wraca do zdrowia!

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

