Występy z 2016 SBS Gayo Daejun

misc

EXO


Big Bang

BTS

Black Pink

10cm-Chanyeol-Rose-Jihyo

CL-G-Dragon-BewhY

EXO-NCT

Seventeen

SHINee

Taeyeon

Red Velvet

GOT7

Girl Group Ultra Dance Festival

SISTAR

G-Friend

GOT7-Seventeen-G-Friend-TWICE

Kyuhyun-Sejong-Eddy Kim-Eunji

Apink

AOA

EXID

MAMAMOO

Sechskies

HyunA

Ailee

MONSTA X

Taemin

Uhm Jung Hwa

Sunny Girls

 

19 comments on “Występy z 2016 SBS Gayo Daejun

  1. Zawiodłam się, a miało być lepiej niż MAMA 😦 Podobała mi się tylko akustyczna kolaboracja, nawet na moim EXO się zawiodłam. Nie mówię, że występy były złe, ale żaden z artystów/zespołów nie pokazał nic nowego, świeżego. Kolaboracje, zwłaszcza te taneczne były za krótkie, nie dało się nawet wciągnąć w występ, bo zaraz się kończył plus beznadziejna praca operatora kamery. No jak dla mnie to był słaby festiwal. Chyba za duże miałam oczekiwania. Szkoda.

    Lubię

  2. Najbardziej podobała mi się kolaboracja, Twice G-firend i GOT 7 no kurczę cudo~ dajcie mi więcej, więęcej! po prostu to jak dobrali dziewczyny było super duper zajebiste 😀
    Exit za to miło mega do dupy remix ;| no nie. A hyuna zachowywała się jakby nie wiedziała gdzie się znalazła? Nie wiem mam takie wrażenie, ciągle rozbiegane oczy czy coś do tego za wysokie szpile. ;|
    Big Bang standard Black pink też, czyli fajnie 😀

    Liked by 1 osoba

  3. Ten występ Top’a na D.I.S.C.O jakoś mnie najbardziej rozbawił xD Ta jego poważna mina i strój xD codowny ❤ najlepsza impreza według mnie była na występie BigBang i nie mówię tego jako vip, bo nią nie jestem mimo że bardzo lubię ten zespół 🙂

    Lubię

  4. muszę się zgodzić, bo rzeczywiście miało być lepiej niż na mama a nie było… sf9 i pentagon to rywale więc ciekawie byłoby jakby w końcu mieli kiedyś gdzieś wspólny występ a ten ultra dance fest był całkiem ok ale odnoszę wrażenie że trwał zbyt krótko w końcu tam było tyle grup (aż za dużo) i każdy dostał po kilka sekund…. co do aoa to remix good luck niestety średnio mi się podobał ale dziewczyny ślicznie wyglądały! 🙂

    Lubię

  5. Zawiodłam się :/ chyba w tym roku nie mam po co oglądać tych gal >_< Co prawda było BIG BANG i SHINee ich występy były świetne ^^ jak zawsze ale nie rozumiem dlaczego Taemin tylko tańczył czemu nie pozwolili mu śpiewać ! no halo co jest !
    Gala takie 4/10

    Lubię

  6. Mi szczególnie podobał się ten taniec współczesny z baletem, który przygotowała Lee Luda. Jimin i N pokazali swoje umiejętności ❤ Oczywiście Yein, Mina, Momo, i Sungso też sobie super poradziły.

    Lubię

        • Nie, ten występ był po prostu porażką i chyba wszyscy zaczynają dostrzegać, co cl robi, jak gwiazdorzy i jak idzie w dół
          kiedyś moja ub, teraz czuję jakby z mojej miłości do niej dawała mi flaki, a nie dobre występy
          ameryka jej nie służy, teraz to widzę

          Lubię

    • Ja całego nie oglądałam zdążylam tylko na Exo, NCT, BTS, Shinee i Big bang ale znalazłam na youtube właśnie czerwony dywan z Hyuną i na prawdę dziwnie się zachowywała ja do niej nic nie mam bardzo ją lubię, ale jak na nią patrzyłam to miałam wrażenie że albo jest zestresowana albo czegoś /kogoś się boi nie wiem jakoś tak jakby była trochę przerażona obracała się często i trochę jakby była w innym świecie. Ale cóż ona też jest człowiekiem więc może się czymś martwiła.

      Lubię

  7. Najlepszy był „pijany” T.O.P na występie Big bang i to jego aha aha aha. Właśnie to lubię w ich występach, że nie muszą być idealne, tylko po prostu fajne.
    Strasznie spodobała mi się też kolaboracja Rose, Chanyeola i Jihyo, przez cały występ się uśmiechałam.🙂
    Ogólnie to dobrze, że tak wiele zespołów wystąpiło, bo zwykle to tylko elita jest

    Lubię

  8. Najbardziej podobał mi się występ Hyuny i kolaboracja 10cm, Jihyo, Rose i Chanyeola. Cudo. Monster Acoustic wyszło świetnie, SM powinno wyjść z pomysłem wydania im acoustic albumu. Na koncertach mają nawet segment akustyczny i np. Call Me Baby Acoustic to drugie życie. Nawet nie musieliby się z tym promować, wystarczyłoby mi by coś takiego wyszło 😀
    Miałam większe oczekiwania, połowa kolaboracji nie robiła jakiegoś dużego wrażenia. NCT mnie zachwyciło, EXO w sumie też, ale nie było to coś mega, ale wiem że np. miał być puszczony VCR Jongina i Sehuna, a został pominięty. JYP też miało bardzo fajne sceny. Ale znów ta pomyłka SBS ze złym podkładem dla TWICE… Tak samo EXO puścili wszystkie występy wcześniej nagrane, a nie nagrali ich na żywo, jak miało być. Nawet się nie kłopotali z daniem mikrofonu Baekhyunowi, a Monster puścili jakoś dziwnie jakby dwa razy pierwszą linijkę co widać na fancamach. Jonginowi w ogóle nie puścili piosenki podczas solo, więc jej nie słyszał i nie tańczył – też puścili nagrany wcześniej występ. lol. Nawet może lepiej się nie zagłębiam w występy innych bo pewnie i coś jeszcze było nie tak jak być miało.
    Zawiodłam się na SBS. Zaczynam myśleć że te gale w tym roku to jakieś żarty.

    Lubię

  9. Ja nie narzekam. Było okej. Każdy inaczej myśli. Ja byłam szczęśliwa że moje kochane BiBang było ❤ . Nie było super nie wiadomo jak fajne ale nie było złe.

    Lubię

  10. Rzeczywiście zgarnęli całą masę idoli i sław, ale co z tego jak strasznie krótkie te kolaboracje były i nie zdążyły wywrzeć efektu „WOW” 😦 W dodatku mnóstwo było występów składających się ze sklejek przeróżnych utworów, nie lubię takiego misz maszu, po wersie z każdego utworu, bo wtedy żadnego z nich porządnie nie da się wysłuchać.

    Najbardziej spodobało mi się Producer Stage JYP (Twice, Gfriend, Got7, Seventeen) i Dance Street, ale mogłyby dłużej trwać 🙂 Oczywiście końcowe zespoły, które miały więcej czasu scenicznego, zaprezentowały jak zwykle ładne występy.
    I muszę to podkreślić, Joy wyglądała pięknie 🙂

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

