Netizens krytykują występ Nayeon z jej mamą na ‚2016 KBS Gayo Festival’

Po występie na KBS GAYO FESTIVAL 2016 Nayeon z jej mamą idolka dostała wiele krytyki.


„Wow, ona jest naprawdę zła w śpiewaniu. LOL. Słuchałam TV w moim pokoju i słyszałam to i zastanawiałam się kto to śpiewa? Popatrzyłam na telewizor i zobaczyłam. Śpiewa jak przeciętny człowiek, a nawet gorzej. Serio”.

„Serio, jej śpiew jest okropny” 

„To nie jest jej solo koncert. Dlaczego przynieśli jej mamę na scenę taką jak ta”.

VIXX Ken był świetny ale niestety, ona wystąpiła po nim. Nie umiała nawet zaśpiewać wysokich not. Czuję się zażenowana.”

A WY CO MYŚLICIE O WYSTĘPIE?

 

źródlo: allkop

20 comments

  1. Nie znam się na tym, czy ktoś śpiewa czysto, czy fałszuje, powiem jedynie jako osoba postronna, bo nie należę do jej fandomu, że głos ma całkiem spoko, ale niestety ostatnia partia, w której weszła jej matka zepsuła cały efekt. Moim zdaniem, oczywiście. Nie wiem, czy się przesłyszałam, ale usłyszałam brzydkie zająknięcia i piszczenie, także no… Być może netizens uczepiły się tylko tej małej kwestii i przez to posypała się ta fala krytyki.

    Polubienie

    • Nie chce cie obrazac, ani nic. To jest oczywiste , ze jak sie lubi jakis zespol to stara sie go bronic, ale trzeba patrzec rowiez obiektywnie, a nie byc zaslepionym … W tym przypadku ona… jej glos… to totalna porazka 🙂 Teksty w stylu „Czy krytyka chca sie inni dowartosiowac” sa totalnie nie na miejscu i piszac takie rzeczy tylko pokazujesz swoja glupote… Jak juz masz zamiar bronic swoj zespolik to lepiej pisz w cos w stylu ” no to moze jej nie wyszlo, ale z to ma takie inne pozytywne cechy i umiejetnosci…” ;)))

      Polubienie

  2. Żeby na takiej gali mieć występ solo to już trzeba być prawdziwie zdolnym wokalistą. Nie rozumiem czemu nieustannie wciskają gdzieś Nayeon i dają jej tak dużo partii wokalnych w Twice, nie jest przecież ich główną wokalistką i wiadomo nie od dziś, że ze śpiewaniem na żywo ma trudności. 8 innych fajnych dziewczyn w zespole, a ona jest najsilniej promowana, dobre plecy trzeba mieć.

    Polubienie

  3. moim zdaniem to w sumie urocze że tak z mamą zaśpiewała, tylko nie wiem czemu akurat ona, tylu artystów tęskni za swoimi rodzinami, widzi je raz na jakiś czas lub prawie wcale a tu jako jedyna z Twice miała okazję zaśpiewać i wystąpić z mamą
    co do jej głosu, hmm…. słyszałam osoby z lepszymi głosami, ale aż takiego złego głosu nie ma.

    Polubienie

  4. Nie było świetnie, ale tragedii nie ma, w tym sensie, że nie śpiewa gorzej niż przecięty człowiek. Zdecydowanie lepiej niż ja 🙂 Po prostu chyba rozczarowano się, że jedna z lepszych wokalistek (przecież tylko dwie z Twice jeszcze dobrze śpiewają, a reszta takie minimum by nie fałszować) z bardzoooooo popularnego obecnie zepsułu nie ma silnego głosu jak Ailee lub „czystego” jak IU.

    Polubienie

    • Bo ten zespół nie jest nastawiony na wokal, dobry wokal. One maja tylko ladnie wyglądać, szczerzyc zabki, pokazywac jakie sa słodkie i w miare rowno tańczyć. Nic wiecej nie potrzeba…

      Polubienie

  5. Jak to mówią dupy nie urywa XD Ale tak na serio, może to nie jest jeden z najlepszych występów ale nie najgorszy. Po prostu jest znanego zespołu i wytwórni to wiadomo jak to jest. Moim zdaniem to zależy od tego jak na to się „patrzy”.

    Polubienie

  6. Ja nie zrozumiem czemu wcisneli tam ja i jej matkę tak samo Kena i jego matke… to nie jakis ich solo koncert czy nawet nie dzien mamy…marnowanie czasu antenowego. JYP musi wszędzie wciskac te Twice… wystąpiły razem z ta swoja pioseneczka TT i wystarczy… w te miejsce powinni wpuścić inny zespół albo jakas kolaboracje.
    Kiczowate to wszystko jest teraz takie ze az zal. Jeszcze z 3 lata temu te gale to było naprawdę coś.

    Polubienie

    • Zamiast kolaboracji (bo i one różnie wchodzą) mogli dać jakiegoś mniej popularnego twórce, bo zapewne cześć sławnych i tak nie mogłaby sie pojawić z różnych powodów na festiwalu KBS.

      Polubienie

  7. Niestety ale głos ma całkiem przeciętny 😦 co nie zmienia faktu ze jednak jest w girlsbandzie gdzie nie dostaje za dużo parti i wychodzi jej to naprawdę dobrze 🙂 a dziewczyny przecież sa sławne fajnie,ze spełnia marzenia ale jednak trochę brakuje jej do innych osob

    Polubienie

  8. Troszkę słaby występ, też mnie zastanawia czemu akurat ją wybrali, czy Twice trzeba wszędzie wciskać?… nawet jeżeli już chcieli wziąć kogoś z Twice są tam lepsze od niej wokalistki

    Polubienie

  9. Powiem szczerze, fanką Twice nie jestem, co więcej strasznie mnie wkurza to, że są wszędzie wciskane. Dodatkowo Nayeon, która zawsze jest na środku, dostaje najwięcej partii solowych i jest najbardziej promowana. Nie rozumiem tego, bo mimo wszystko wiem, że Twice ma również kilka utalentowanych członkiń, np. Jihyo, która pokazała podczas akustycznego występu, co potrafi. Dlaczego akurat Nayeon musiała zaśpiewać, skoro tylu artystów również tęskni za swoją rodziną, a do tego daliby lepszy popis wokalny? Nie zrozumcie mnie źle, ale moim zdaniem jedynym dobrym aspektem tego występu był pomysł, bo duet z mamą to urocza myśl. Tyle że na takie szczęście i zaszczyt trzeba zasłużyć. I nie mówię tego jako osoba „głucha”, ponieważ 6 lat uczyłam się w szkole muzycznej i wiem coś tam o czystym śpiewaniu i technice woklanej, której Nayeon zdecydowanie brakuje. JYP pownno się trochę ogarnąć, bo średnio to wszystko wygląda.

    Polubienie

    • Haha xD normalnie dzięki SeulBi powiedziałaś wszystko to co miałam idealnie na myśli :D. Btw. Dobrze wiedzieć że nie tylko mnie wkurza to bezczelne promowanie Nayeon. Nie było by w tym nic złego gdyby reszta też miała choćby podobne promocje a ich nie ma. W zespole są bardzo zdolne dziewczyny z dobrą prezencją i z dużym potencjałem jak np. Japan Line gdyby tylko dać im szansę na lepszą promocję rozsławiły by siebie i przy okazji zespół. Zresztą Twice ma już dobrą popularność i mam wrażenie że ktoś tam w JYP zapomina że zdobyły ją jako zespół a nie jako Nayeon, Jihyo i spółka 😉

      Polubienie

Dodaj komentarz ^^

