Henry prosi o pomoc fanów?

Fani są bardzo zaniepokojeni ostatnim postem Henry’ego na jego Instagramie, gdzie wyraził swoją frustrację na SM Ent.

henry_1483126134_af_org.jpg

Dziś wcześnie rano, idol napisał:

henry_1483126147_1ef4844247b0673034dc6e828f32e394.jpg

W poście czytamy: ‚To Trudne. Jestem zmęczony. Nie mogę już tego robić sam. Popełniłem błąd 9 lat temu. To już zbyt dużo… nie mogę już więcej. Co ja mam robić?’

Następnie w komentarzu napisał: ‚Ja… tylko moi fani mi pozostali. Jak widzisz ten komunikat, proszę mów do mnie. Moja agencja mnie nie słucha.’

https://twitter.com/henrylau89/status/814877607313440768

Nie jest do końca jasne, co dokładnie frustruje Henry’ego. Może mieć to związek z brakiem promocji idola, co ma wiele wspólnego z wytwórnią SM.

Zaniepokojeni fani stworzyli hastag #JusticeForHenryLau. Hastag jest trendem na całym świecie. Fani czekają na odpowiedź od wytwórni.

henry_1483126806_Screen_shot_2016-12-30_at_2.39.46_PM.png

Henry usunął oryginalny post na Instagramie.

Co sądzicie o sytuacji? Jak dla mnie, jeśli Henry’emu chodziło o brak promocji, to jest całym serce z nim. Dawno nic od niego nie słyszałam, z wyjątkiem STATION, ale nie pamiętam już kiedy miał jakaś promocję…

Źródło: allkpop.com

 

12 comments

  1. Widziałam newsy i właśnie zastanawia mnie kiedy jego kontrakt się kończy? Skoro to już 9 lat, to jakoś lada moment, czemu więc miałby tak psuć sobie kontakty z wytwórnią na sam koniec? SuJu już odnawiali kontrakty jakiś czas temu, bo Heechul o tym wspominał, dostali też niby swoją własną agencję żeby mieć więcej swobody, co więc z Henrym? Bardzo dziwna sprawa, liczę na oświadczenie SM, chociaż pewnie więcej będzie tak kłamstw niż wyjaśnień. Szkoda Henry’ego, taki zdolny i rozrywkowy chłopak, gdyby miał szansę mógłby mieć bardzo udaną solową karierę nie tylko muzyczną ale i w programach telewizyjnych.

    Polubienie

  2. Tak strasznie mi go szkoda 😦 SM wnerwia mnie z tym, że nie wszystkich swoich artystów traktują jedną miarą, tylko ulubieńców sobie wybierają :/ Biedny Henry. Tylko czy jemu chodzi tylko o brak promocji? Czy za jego słowami kryję się czasem coś innego?

    Polubienie

  3. Zdaje mi się, że Henry wyprodukował już swój nowy album i nagrał. Myślę, że SM nie chce wydać go w tej formie o jakiej myśli Henry, może nie pasują im piosenki, nie wiem, ale strasznie mi go żal. Henry ma ekskluzywny kontrakt z SM podejżewam, że zawarł go odnowił przed solowym debiutem, to zupełnie inna forma kontraktu niż ma suju, smutne to 😦

    Polubienie

  4. Chcę coś napisać, ale wiem, że może to zostać źle odebrane, jednak może ktoś mnie zrozumie.
    Przykre jest to, że w SM jest wielu artystów, którzy są o wiele mniej utalentowani od Henry’ego. Mimo to, promują ich i dzięki temu zdobywają rozgłos i popularność. A jak więc zatem Henry ma się rozwijać czy stawać coraz bardziej szanowanym, jeżeli on sam tej promocji nie dostaje. SM czasami samo nie wie, kogo chowa do szafy.
    Już dawno temu stracili w moich oczach jako wytwórnia i widzę, że to się nie zmieni.
    A komentarze broniące SM pod KAŻDYM względem dalej będę w domowym zaciszu czytać i wyśmiewać.
    No cóż, jeżeli to dla Henry’ego może być koniec w SM, bo podejrzewam, że jeśli sam dodał ten wpis i komentarz to nikt tam raczej zadowolony nie będzie, to dalej będę go wspierała w możliwej karierze.

    Polubienie

    • Nie od dziś wiadomo, że SM i nie tylko oni ale i inne wytwórnie, niekoniecznie stawiają na wspieranie talentów tylko na popularność i inwestują tam gdzie widzą zysk. Henry jest jedną z bardzo wielu ofiar takiego stanu rzeczy. I chociaż to przykre, powiem szczerze, że jak wytwórnia zainwestuje kupę kasy nawet w mniej uzdolnione osoby czy zespoły to częściej tworzą hity, które lepiej wpadają w ucho szerszemu gronu niż np. piosenki bardzo utalentowanego Henry’ego. Żeby odnieść sukces, trzeba inwestować. Owszem, mogliby postawić na Henry’ego, bo chłopak ma potencjał, ale po co, skoro mniejszymi nakładami mogą trzepać kasę z innych źródeł. Mają kilku sprawdzonych artystów, których talent wystarcza do ciągnięcia całych zespołów, a resztę załatwi dobra produkcja i promocja, czyli jednym słowem wyłożona kasa. Poza tym Henry z racji swojej osobowości i różnic kulturowych czasem budził kontrowersje i jest ryzykownym wyborem. Przykre, ale prawdziwe, takie niesprawiedliwości można wymieniać bez końca.

      Polubienie

      • Twoje ostatnie zdanie było bardzo trafne.
        Masz bardzo dużo racji, jednak mnie dalej to trochę boli, tym bardziej, że naprawdę lubię Henry’ego.

        Polubienie

  5. Czy jestem jedyną osobą na świecie, która dopuszcza do siebie myśl że ktoś mu się włamał na konto? Burza już się rozpętała i chłopak nie wie jak zareagować. Gdyby przyznał że tak się stało, ludzie stwierdzą że zmusiła go do tego agencja, a inni że to głupie ze strony osoby która się włamała. Oczywiście grupa osób której to będzie obojętne też będzie większa. Jeśli przemilczy to przynajmniej wszyscy staną po jego stronie.

    Polubienie

    • Ludzie zawsze obwiniają SM więc to nie ważne czy to on napisał czy ktoś się włamał …..Ja się zastanawiam czy np nie powiedzieli mu że czegoś nie może wydać albo jeszcze nie teraz a on się zdenerwował i tak napisał ? On zawsze zachowywał się inaczej niż większość idoli więc w tej sytuacji nie jestem pewna czy to wina SM…

      Polubienie

Dodaj komentarz ^^

