Kłopoty ze skórą Jungkook’a z BTS

jungkook

Podczas „2016 KBS Gayo Festival” Jungkook wraz z innymi śpiewał piosenkę „Flying Butterfly „. Gwiazdor rozpoczynał utwór i wtedy kamery i oświetlenie skupiły się na nim, uwydatniając jego trądzik.

Wiele internatów wyraziło swoją negatywną opinię na ten temat, ale znaleźli się i tacy którzy pokazali swoje zaniepokojenie problemami ze skórą. Pisali między innymi, że to wszystko przez makijaż i, że jego skóra potrzebuje trochę odpoczynku.

 

Źródło: allkpop.com

22 comments

  1. Wcale się nie dziwię. Od młodości stylistka niemal codziennie nakłada mu tapetę na twarz, przez co cera nie ma jak się samoistnie zregenerować i swoje przejść. Podejrzewam, że teraz chłopak będzie się czuć zażenowany tym faktem i z uporem przykrywać jeszcze większą warstwą fluidu. Szkoda mi go, bo jest pod ostrzałem za coś, co jest normalnością młodych ludzi. Eh.

    Lubię to

  2. Niektórzy internauci chyba uważają się za bóstwa, jakby sami nie przechodzili przez problem trądziku. Ehh, współczuję mu, zwłaszcza że ostatnio i tak znalazł się pod niesamowitą falą ostrzału. Ale cóż, niedoskonałości na skórze nie odbiorą mu nieziemskiego głosu, rozpływałam się jak śpiewał „Flying Butterfly” i praktycznie w ogóle nie zwróciłam uwagi na jego trądzik ^.^

    Lubię to

    • Popieram.. każdy w tym wieku może mieć takie problemy, szczególnie gdy skóra codziennie pokrywana jest grubą ilością makijażu… a kamerzyści powinni zadbać o to by mimo wszystko zatuszować to i tym samym sprawić by czuł się bardziej komfortowo… Jungkookie fighting! I tak jesteś przystojny! ❤

      Lubię to

  3. Wiecie co jest śmieszne? Teraz pod tym postem wszyscy wspominają iż to efekt dorastania, makijażu i że jest tylko człowiekiem. A kiedy jakiś czas temu pojawił się post o idolach, gdzie m.in mogliśmy zobaczyć trądzik u Hyuny czy Yoony większość komentujących była zszokowana i mówiła jak to photoshop może zdziałać cuda, a media nas oszukują i sprawiają że mamy kompleksy, gdyż idole podczas sesji zdjęciowych/teledysków itp są idealnie piękni.
    Zadziwiające jest jak to o kim jest post może zmienić komentarze ludzi..

    Anyway, mam nadzieję że nie dotrą do niego negatywne komentarze lub się tak bardzo nimi nie przejmie.

    Polubione przez 1 osoba

  4. Też to zauważyłam, biedny Kookie teraz się tym będzie przejmował 😦 to nie jego wina. Ja jestem rok starsza od niego a problemy z tradzikiem dalej jak wtedy gdy miałam 15 lat. Poje**ani ludzi nie maja się już czego przyczepić, to bardziej kamerzysty wtopa, a nie Kookiego. Kookie nie raz mówił na filmikach o swoim trądziku więc widać że chłopak ma problemy z trądzikiem, ale to normalna sprawa i nie trzeba od razu krytykować :/ pod tym względem wgl mi się nie podoba Korea bo jest tam wielu próżnych ludzi którzy myślą że wygląd jest najważniejszy i taki zwykły trądzik jest nie do przyjęcia :/

    Lubię to

  5. Czy trądzik idola jest aż tak fascynujący żeby o nim pisać ? Jakoś nie widziałam postu o tym że, Jimin zemdlał po występie z Taeminem, a to chyba większy powód do zmartwień niż czyjeś syfy 🤦

    Lubię to

      • Bo zdania są podzielone, jedni mówią o omdleniu, inni, że z radości po występie z Taeminem rzucił się na ziemię i żeby nie robić z tego plotek, takie ROTFL. Nie wiadomo jak było naprawdę, nikt nie ma konkretnego dowodu na filmiku, bo ten urywa się w momencie omdlenia/upadku. Fakt, że sekundy przed tym Jimin był cały roześmiany i nic nie wyglądało niepokojąco.

        Lubię to

    • Mój Jimin mdleje a ja nic nie wiem? 😱🙊 Jak to przeczytałam od razu na YouTube weszłam. Dziwnie to wygląda. Nawet nie widać reakcji innych z za kulis bo tak to ucięte. Mam nadzieję że nic mu nie jest, ale w sumie gala za galą a Jimin na każdej w sumie miał jakiś występ dodatkowy. Ciekawe czy ktoś w końcu coś powie.

      A kookie? Biedny chłopak… Po co takie rzeczy roztrząsać. Toż to normalne w jego wieku. Ale te makijażystki mogłyby jakieś delikatniejsze, hipoalergiczne kosmetyki u niego stosować.

      Lubię to

  6. Ale on jest tylko człowiekiem jakby ktoś zapomniał,o tym istotnym fakcie. Niektórzy mają cerę skłonną do wyprysków inni nie…Nieregularne przyjmowanie posiłków makijaż zatykający pory non stop robi swoje i wychodzą nieprzyjaciele. Nie wiem po co robić artykułu (nie mówię,o was) i czymś ludzkim?

    Lubię to

  7. Jezu ludzie to nie maja co robic… beda sie teraz czepiac ze Kooki ma tradzik. Wy nigdy go nie mieliscie? przeciez to naturalna rzecz ktora dosiega kazdego czlowieka. Czy naprawde dla niektorych liczy sie jedynie wyglad… Chyba najwazniejszy jest talent (jego anielski glos, to jak tanczy) i jego cudny charakter ^^
    Zajmijcie sie lepiej sb a nie bedziecie go hejcick. mam nadzieje ze do Kooki nie zobaczy tych djec, bo nie chce zeby sie o to martwil..prawdziwi fani powinni go kochac nawet z tym tradzikiem :p ❤

    Lubię to

  8. ON PRZEUROCZO WYGLĄDA W TYCH TRĄDZIKACH. . JESZCZE MI BĘDZIECIE WMAWIAC ZE KŁOPOTY ZE SKORA.. KURWA MOŻE DZIECIAK DORASTA ? RÓŻNE SYTUACJE ..PIĘKNY JEST

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

