Jung Joon Young ogłasza comeback w 2017 roku poprzez własnoręcznie napisany list do fanów

Jung Joon Young

Jung Joon Young oficjalnie ogłosił, poprzez własnoręcznie napisany list do fanów, że powróci w tym roku.

W poście na swojej oficjalnej fan cafe piosenkarz oznajmił: „To pierwszy raz gdy byłem na przerwie i zgubiłem poczucie czasu robiąc wszystkie te rzeczy, na które brakowało mi go w przeszłości. Piszę to, by złożyć wam noworoczne życzenia i jestem pewny, że wszyscy jesteście ciekawi co u mnie i jesteście zmęczeni czekaniem.”

Jung Joon Young dodał: „Myślę, że będę wstanie mieć comeback już za niedługo, ponieważ jestem w prawie finałowym momencie tworzenia mojego nowego albumu. Proszę, bądźcie cierpliwi i poczekajcie jeszcze trochę, jako że chcę by mój pierwszy powrót do was był poprzez nową muzykę. Szczęśliwego Nowego Roku.” 

Piosenkarz zawiesił wszelką aktywność we wrześniu, gdy został oskarżony o seksualne napastowanie. Został oczyszczony z zarzutów w październiku po śledztwie policji.

Jung Joon Young pojawił się także w grudniu w wideo z okazji 9 rocznicy “2 Days & 1 Night” KBS 2TV, co może zwiastować możliwość jego powrotu do show.


źr: (1)

One comment on “Jung Joon Young ogłasza comeback w 2017 roku poprzez własnoręcznie napisany list do fanów

  1. OMG! Bardzo często myślałam, kiedy powróci i *** jak to zobaczyłam, to zawał serca ❤ 2D1N bez niego to już nie 2D1N… tęskniłam… i za jego muzyką też… Jest taką odskocznią od innych artystów (też ich lubię, ale on po prostu aż świeci innością, co mnie strasznie przyciąga;) Serio… tęsknie

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

