Eli z U-KISS pokazuje swoje życie jako mąż i ojciec w „Mr. House Husband”

Eli

Eli ujawnił swoją piękna rodzinę w programie KBS „Mr. House Husband”!

3 stycznia podczas audycji wraz ze swoją rodzina Eli po raz pierwszy powiedział: „Wyszedłem za mąż w wieku 23 lat. Moja żona jest ode mnie starsza o 11 lat. Zwracam się do niej „yeobo”. Pewnego razu chciałem by zaczęła mówić do mnie „oppa”, więc jej o tym powiedziałem.

Son Tae Young powiedział: „Ona jest w tym samym wieku co ja” i wtedy MC żartobliwie zapytał: „Kto jest ładniejszy? Twoja żona czy Son Tae Young?” Eli natychmiast odpowiedział: „Moja żona jest ładniejsza”. Wspomniał też o swoim 6 miesięcznym synu, Min Soo.

Link do odcinka: https://vid.me/BEwn

 

Źródło: allkpop.com

One comment

Dodaj komentarz ^^

