Internauci krytykują AOA za ich nowy album

AOA

AOA, które ostatnio powróciły z dwiema nowymi piosenkami „Bing Bing” i „Excuse Me”,  obecnie staja się celem negatywnych opinii ze strony internautów.

Oczekiwania na powrót zespołu wzrosły dzięki ich wspaniałym zapowiedzią, jak również wiadomości ze znów będą pracowały z twórcą hitów Brave Brothers. Jednak ich nowa wersja powoduje rozczarowanie.

„Nowa wersja AOA jest naprawdę kiepska…totalna klapa…”

„Ich nowa piosenka jest naprawdę straszna. Kto stworzył choreografię? Co stało się z tym albumem?”

„Rap jest ponownie irytujący, a zwłaszcza w „Bing Bing”

„Cosmic Girls wypadły lepiej niż AOA”

Nie tylko ich nowe utwory otrzymują krytykę, ale i cała grupa. Internautom przeszkadza fakt, że tylko Seolhyun otrzymuje więcej promocji solowych i zgarnia całą uwagę.

Internauci twierdzą, że nie utrzymają się une długo w tej branży, poza niektórymi członkiniami. Podkreślają też, że ostatnim przebojem było „Heart Attack” z 2015 roku. Jeżeli AOA pozostanie bez zmian mogą one upaść naprawdę nisko.

A wy co myślicie na temat comebak’u AOA?

 

Źródło: allkpop.com

16 comments on “Internauci krytykują AOA za ich nowy album

  1. Szczerze powiedziawszy jestem tylko ciekawa choreografii, tylko. Ale też nigdy za nimi nie przepadałam, więc no. Głównym motywem był rap i w tym comebacku jakoś nie zrobił sie lepszy.

    Lubię

      • Posypały się hejty, gdy dziewczyny w jakimś programie nie znały faktów o historii Korei. Było też to nieporozumienie z podliczeniem wyników w Music Bank i trofeum, które odebrały AOA powinno trafić do Twice. Kiepsko się wtedy złożyło i musiały przerwać promocję z Good Luck i na chwilę zniknąć z mediów. Jak widać jeszcze im nie darowali. Żałuję bardzo, ponieważ dopiero tamtym comebackiem przykuły moją uwagę, kawałek był idealny na wakacje, a tak szybko się urwała jego promocja 😦

        Lubię

  2. Jak dla mnie, od czasu Good Luck, one tylko dla mnie plusują, nigdy nie przepadałem za ich wcześniejszymi piosenkami, więc ja się tam cieszę z takiego comeback’u jaki nastąpił, zwłaszcza, że obydwa teledyski są na niesamowitym poziomie!

    Lubię

  3. Mnie też wkurza, że Seolhyun jest wszędzie wciskana, a tak utalentowane osoby jak Jimin, Choa, Yuna są w cieniu. Mi osobiscie bardzo podobało się Bing Bing reszta średnio :/.

    Lubię

  4. Dla mnie również ten comeback był bardzo słaby a good luck nie było jakieś zachwycające. Ale co się dziwić jeżeli nie dali się Choa wykazać :/ ma taki świetny głos a co pokazała w heart attack a teraz mimo że miała sporo tekstu czułam jakby było jej naprawdę mało… Zaś w MV większość momentów to Seolhyun… A Jimin miała słabe partie rapu no cóż…. Nie obwiniam za to w całości FNC lecz również dziewczyny bo nie oszukujmy się to one śpiewają a nie FNC mimo że jestem ich fanką.. Wina leży po bu stronach

    Lubię

  5. Mi się tam podoba i w sumie Excuse Me bardziej podoba mi się niż Bling Bling. Też uważam że skupienie sie tylko na Seolhyun nie pomaga dziewczynom, tym bardziej że moim zdaniem są bardziej utalentowane niż ona. Chodzi mi tu konkretnie o Choa, Jimin, Yune oraz Hyejeong. Mam jednak nadzieje ze nie znikną z rynku bo AoA to jeden z moich ulubionych Girlsbandow i bardzo im kibicuje ❤
    A nowa piosenka Cosmic Girls mi się nie podoba i poprzedni comeback moim zdaniem miały lepszy. Oczywiście jest to tylko moje zdanie 🙂

    Lubię

  6. Mi tam się Excuse me podoba, Bing Bing jest takie sobie, ale AOA są moim ulubionym girlsbandem zaraz po 2NE1 i wolę żeby raz miały kiepski comback niż żeby zakończyły działalność

    Lubię

  7. Excuse me mniei sie podoba, lepszy niz Cosmic Girls. Bardzo chwytliwa piosenka. Zgodze sie jedynie co do za duzego skupienia uwagi na Seolhyun. Minusem sa tez troche za krokie spodenki dziewczyn, bo one sie wyginaja ,a material ledwo im posladki zakrywywa.

    Lubię

  8. Nie ma co brac opini koreańskich internautów i jakkolwiek sie do niej odnosić. Oni sa na etapie Twice, Gfriend, Momoland i te inne i zatracili sie w tym co jest fajną muzyka a co głównem w przerebli.
    AOA nigdy nie powrócą juz do słodkiego niewinnego kiczowatego konceptu. Są w koncepcie seksownym i w nim pozostaną.
    Ja musze przyznac ze nowe promocyjew piosenki bardzo mnie zaskoczyły. To zupełnie cos innego niz wydawały do tej pory. Ale i zdecydowanie najlepsze.
    A AOA niestety sa powszechnie hejtowane tylko za to ze ich ukonane Twice niemal obeszly sie bez nagrody w music banku. Przydomek ZŁODZIEJKI NAGRODY TWICE chyba juz im zostanie.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

