Kim Ha Neul wypowiada się na temat sceny łóżkowej w nadchodzącym filmie „Misbehavior”

Aktorka Kim Ha Neul otwarcie o swojej nowej roli w „Misbehavior”

Film opowiada o nauczycielce w liceum dla chłopców, która wplątuje się w chciwość, zazdrość i zawiść z udziałem innego nauczyciela oraz ucznia. W niedawnym wywiadzie, aktorka została zapytana o oryginalna, dłuższą scene łóżkową. Odpowiedziała szczerze, że ma nadzieję, iż nie zostanie ona źle odebrana.

Kontynuowała mówiąc:” Ta scena nie jest przedstawiona negatywnie,  jest ona dobrze wykonana. To samo starałam się wyjaśnić dyrektorowi. Wybrałam ten film dlatego, że niósł on za sobą jakieś przesłanie, ale jeżeli sceny łóżkowe zostaną źle odebrane, film zacznie iść w innym kierunku. Nawet teraz gdy go promuję obawiam się, że ludzie zobaczą go winny sposób. Kiedy przeczytałam scenariusz nie myślałam o tym w ten sposób, dyrektor był tego zamego zdania”.

Premiera filmu 4 stycznia.

 

Źródło: allkpop.com

One comment on “Kim Ha Neul wypowiada się na temat sceny łóżkowej w nadchodzącym filmie „Misbehavior”

Dodaj komentarz ^^

