Kyuhyun opowiada o współpracy z Song Min Ho z „konkurencyjnej” firmy.

Kyuhyun,song-min-ho

Kyuhyun z Super Junior i Song Min Ho z WINNER wspólnie pracują nad „New Journey to the West 3” !

Podczas konferencji prasowej do nowego sezonu, Kyuhyun powiedział: „Jestem tu jako rzecznik SM Entertainment. Miałem możliwość filmowania z ludźmi z YG, których można nazwać naszymi rywalami. Będziecie mogli zobaczyć SM i YG pracujących ze sobą.

Song Min Ho dodał: „Kiedy pierwszy zaproponowano mi dołączenie do obsady, nie przychodziło mi do głowy, że SM i YG spotkają się. Byłem bardzo zdenerwowany, gdyż moja grupa WINNER nie pokazuje się zbyt często, więc miałem pewne obawy. Kręcąc z Hyung- nim zacząłem czuć się bardziej komfortowo.

„New Journey to the West 3” z nowymi członkami możemy oglądać od 8 stycznia.

 

Źródło:allkpop.com

Dodaj komentarz ^^

