Chaewon mówi o urodzinowym torcie od IU

4 stycznia, dziewczyny z APRIL pojawiły się w ‚Prelude’, gdzie udzieliły wywiadu.

IU-april_1483561828_af_org.jpg

Tego dnia Chaewon powiedziała: ‚Pod koniec 2016 roku miałam urodziny, tego dnia IU przysłała mi urodzinowy tort jako prezent. Szczerze, to właśnie ją zawsze wybierałam jako mój wzór do naśladowania. To dzięki niej zechciałam zostać piosenkarką, śledziłam ją od debiutu z ‚Missing Child’. 

‚Byłam bardzo konsekwentna jako członkini jej fan cafe. Zawsze śpiewałam każdą jej piosenkę, każdą bardzo lubiłam. Nawet teraz, gdy sama jestem idolką, bardzo ją podziwiam. Dlatego tak bardzo ucieszył mnie tort od IU i dalej nie mogę uwierzyć. Czuję jakby to był sen, bardzo chciałbym spotkać IU i osobiście jej podziękować.’ 

Najlepszy prezent!

Źródło: allkpop.com

Dodaj komentarz ^^

