Suhyun fanką Gong Yoo + Chanhyuk ujawnia swój styl randkowania

akdong-musician,suhyun,chanhyuk

Siostrzano-braterski duet Akdong Musician opowiadał o swojej idealnej randce.

W wywiadzie udzielonym 5 stycznia Suhyun, powiedziała: „W rzeczywistości mam fantazję o idealnym mężczyźnie. Często interesują mnie postaci z kreskówek czy główni bohaterowie filmów. Obecnie Gong Yoo z „Goblin” wydaje się być fajny. Czasami żartobliwie zdmuchuję świece w swoim pokoju, żałując, że on nie pojawi się przed moimi oczami. Myślę też, że miłość od pierwszego wejrzenia jest romantyczna. Jestem typem człowieka, który marzy o pierwszej miłości.”

Chanhyuk wspomniał: „W przeciwieństwie do Suhyun, myślę realistycznie jeżeli chodzi o miłość. Nie oglądam często dram i jestem typem, który  odwraca się gdy kogoś lubi, by ta osoba się tego nie domyśliła. Jestem typem, który poznaje dobrze osobę zanim zacznie chodzić z nią na randki”.Dodał jeszcze: „Na nie potrafię zrywać.”

 

Źródło: allkpop.com

3 comments on “Suhyun fanką Gong Yoo + Chanhyuk ujawnia swój styl randkowania

Dodaj komentarz ^^

