BTS, TWICE, EXO i inni wezmą udział w 2017 Idol Star Athletics Championships

artist-101-bts-09

Lista idoli na 2017 Idol Star Athletics Championships została ujawniona!

Według strony internetowej MBC na dzień 6 stycznia, konkurencje sportowe, które zobaczymy na tym wydarzeniu, to: gimnastyka artystyczna, łucznictwo, aerobik oraz lekkoatletyka. To pierwszy rok, w którym areobik został dołączony jako konkurencja sportowa.

Tutaj znajduje się lista grup idoli, które pojawią się na tym wydarzeniu – zostanie ono nakręcone 16 stycznia, a wyemitowane Księżycowego Nowego Roku

Męscy Idole:

  • B1A4
  • B.A.P
  • EXO
  • NCT
  • SF9
  • NU’EST
  • MADTOWN
  • MONSTA X
  • BTS
  • VIXX
  • VICTON
  • SEVENTEEN
  • Snuper
  • ASTRO
  • UP10TION
  • IMFACT
  • KNK
  • Teen Top

Żeńskie Idolki:

  • AOA
  • EXID
  • gugudan
  • LABOUM
  • Lovelyz
  • Red Velvet
  • Rui
  • Melody Day
  • MIXX
  • Berry Good
  • Brave Girls
  • SONAMOO
  • GFRIEND
  • Oh My Girl
  • Cosmic Girls
  • Jeon Minkyung
  • TWICE
  • FIESTAR
  • Heyne

źr: (1)

12 comments

  1. Mam nadzieje, że Exo będzie całe… tak jak w 2013 (niestety wykluczając byłych członków… dalej to przeżywam). Ale z drugiej strony teraz są o w i e l e bardziej sławni, więc pewnie będzie z tym o wiele trudniej 😦
    Gdyby było jeszcze GOT7 i BTOB, to były by to legendarne ISAC

    Polubienie

  2. Nie podobają mi się te konkurencje T.T Brakuje mi tam koszykówki, na to zawsze najbardziej czekałam. Lekkoatletyka jest jeszcze ok, to też było interesujące. Gimnastyka artystyczna mi się ostatnio bardzo podobała. Ale AREOBIK?! Nie lubię tego, uważam to za nudne. Sama jestem sportowcem i wolę sporty typu: koszykówka, czy piłka nożna, zresztą fajne było to że idole z różnych zespołów mogli być w jednej drużynie. Zresztą w areobiku można jakoś konkurować?? Czy to będzie na takiej zasadzie, że ci wszyscy idole na koniec zrobią sobie areobik, jakiś instruktor będzie to prowadził i poskaczą w miejscu z nóżki na nóżkę….

    Polubienie

  3. Prawie wszystkie moje ulubione dziewczyny tylko bez f(x) ale to nie dziwne 😉 Jak spojrzałam na tytuł posta to mnie tylko interesowali ci „inni” 😀 Z chłopaków tylko widzę KNK no ale reszta to starsze zespoły więc …. Wszystko idzie do przodu , więc współczuję tym którzy nie umieją się dopasować do tego ze teraz GFriend czy Twice są bardzo popularne A nie Kara czy 4Minute jak było kiedyś 😉

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

