Wideo z pocałunku Dary i G-Dragona. Powstają spekulacje o związku.

Dara,Big-Bang,G-Dragon

Choć „Daragon” (Połączenia Dary i G-dragon’a) było dość po popularne wśród fanów K-pop, związek nie był czymś więcej niż fantazją, zwłaszcza,że dość głośno było o jego związku z japońskimi modelkami takimi jak Mizuhara Kiko czy Komatsu Nana.

Jednak niedawny film fanów niemal upewnia nas, że ta dwójka jest w związku. Po koncercie Big Bang „0.TO.10 Finale In Seoul”, G-Dragon został zauważony jak przytula do siebie kogoś bardzo podobnego do Dary i przedziera się z nią przez tłum. Przez chwilę wygląda to nawet jak by ją pocałował.

Wideo poniżej przedstawia całe zajście, a ich rzekomy pocałunek jest już w pierwszej sekundzie.

Myślicie, że plotki są prawdziwe ?

 

Źródło: allkpop.com

19 comments

  1. Nie sądzę, żeby GD, czy ktokolwiek inny, odważył się pocałować kogoś w takim tłumie wiedząc, że powstaną potem spekulacje itp. Mi to wygląda na zwykłe przechylenie głowy, może po prostu coś jej powiedział na ucho.
    A co do samych związków – dopóki Jiyong będzie szczęśliwy, szczęśliwa będę i ja 🙂

    Polubienie

  2. Jak zobaczyłam tytuł filmiku to moja reakcja była taka „What ?! WTF?!”. Byłam taka zszokowana że aż uderzyłam się łokciem o biurko XD. Jeśli GD jest szczęśliwy to i ja będę. Niech tylko Dara go skrzywdzi to lecę do Korei i jej wygarnę ( wezmę ze sobą przyjaciółkę by mnie trzymała XD). Mam nadzieję że są razem szczęśliwi. Ale nie za bardzo mi pasuje ta sytuacja, myślę że coś jest na rzeczy bo by tak nie wyszli RAZEM i by GD nie robił takich rzeczy. Nie ukrywajmy tego ale GD jest najpopularniejszy z zespołu. Mam nadzieję że nie ucierpi na tym zespół 🙂 GD jeśli to prawda to GRATULACJE i POWODZENIA. Ważne byś był szczęśliwy! 🙂

    Polubienie

  3. Nic tam nie widzę, też mi się nie wydaje żeby tak otwarcie okazywali uczucia, ale gdyby rzeczywiście byli razem to nie miałabym nic przeciwko. Dara jest kochana, życzę jej jak najlepiej 🙂 A jeśli GD jako przyjaciel tak ją osłaniał przed tłumem to też wspaniale, bardzo dobrze to o nim świadczy 🙂

    Polubienie

  4. Z drugiej strony nie wydaje mi sie by GD i Dara wzieli sie na jakie kolwiek czułości przy takim tlumie ludzi… przecież to normalne ze zaraz fani przypisali by im związek, media też. Chyba ze Ji chcial sie ujawnić a nie mial pomyslu jak…
    Zobaczymy czy YG cos bedzie miało do powiedzenia w tym temacie.

    Polubienie

  5. YG wydało oświadczenie, że podczas after party to GD zasugerował żeby tak zapozowali dla żartu i z tego wynikły plotki o związku ;D Szybko zareagowali. Dziwny dowcip, ale fajnie, że trzymają się razem jako znajomi 🙂

    Widziałam na OH komentarz, że może to być marketing przed wydaniem ostatniej piosenki 2ne1, podobnie jak głośna akcja z ukrytą kamerą, jaką wykręcił Darze Thunder, że aż płakała.

    Polubienie

  6. Przecież on jest z Nana nie ma co sie łudzić nawet ze nie :/ ja tam nie oceniam żadnej jego partnerki bo cieszę sie ze jest szczęśliwy a z Daria znają sie kilka lat juz pracują razem sa dobrymi znajomymi jeszcze to było po ich koncercie to dla mnie nic dziwnego ze broni ja przed takim tłumem kurczę oni to maja przesrane naprawdę

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

