BigBang prezentują swoje wersje popularnego w Korei ‚gwiyomi’ ;-D

10 comments

  1. Oplułam monitor ze śmiechu, seryjnie nie ma to jak Big Bang, nikt nie ma takich pomysłów jak oni ;D Daesung, co ten facet bierze, niech się podzieli ;D Taeyang rzadko kiedy widzę takie cool gwiyomi 😉 TOP, boooosze, co za pomysły ;D A Seungri na koniec skradł show ;D

    Polubienie

  2. Dla mnie BB nie pasują ogólnie do Weekly Idol , większą część programu czułam ,że nie są na odpowiednim miejscu. W Radio Star było o wiele zabawniej i ciekawiej bo BB nie są grupą która nadaje się do takich śmieszny i głupich zadań ich zażenowanie powodowała ,że sama się tak czułam -takie to było wszystko wymuszone wydaje mi się ,że oni są już za starzy na takie rzeczy 🙂

    Polubienie

    • Też to odczuwałam, ale głównie na początku – musieli się dostosować, zobaczyć, jak to dokładnie wygląda i potem próbować czerpać z tego przyjemność. 🙂 Ale nie powiem, czułam się dziwnie skrępowana, widząc facetów obok trzydziestki skaczących przez skakankę. Też mam wrażenie, że trochę za późno pojawili się w tym programie, no ale lepiej późno niż wcale. 🙂

      Polubienie

    • Ale oni czesto robią cos śmiesznego poza programami i na swoich koncertach jak skakanie an półeczkach albo przebieranie sie w różne postacie 😂😂😂 jak dla mnie to nie bawili sie zle XD moze tylko ja to tak widzę 😂 Ale dla mnie każdy z nich zawsz rejsy mega zabawny

      Polubienie

Dodaj komentarz ^^

