Bada bierze ślub!

Bada z legendarnego zespołu S.E.S, ogłosiła, że wiosną tego roku wyjdzie za mąż!

Bada_1484190497_af_org.jpg

11 stycznia, Bada dodała zdjęcie odręcznie napisanego listu na Instagrama. Możemy przeczytać:

Drodzy kochający fani, tu Bada,

Każde słowo piszę z wielkim podekscytowaniem. Czas mijał i chociaż dwie bliskie mi osoby są już zamężne, ja pozostałam panną na bardzo długo. Jestem tutaj, aby podzielić się z wami moją historią, która nieco opóźniła się, poprzez ponowne spotkanie z S.E.S. Dzięki wsparciu rodziny i przyjaciół, postanowiła przyjąć mojego chłopaka, do swojego życia, jako męża. Planujemy wziąć ślub już 23 marca. Pragnę tworzyć więcej dobrej muzyki, ale to po stworzeniu własnej rodziny. Pragnę również podzielić się z wami tym szczęściem. Proszę o wsparcie i gratulację od fanów. Proszę wspierajcie mnie w tej sprawie i czekajcie, aż powrócę. Dziękuję wam.’

We wrześniu 2016 roku, Bada ogłosiła, że jest w związku z chłopakiem o 9 lat młodszym od siebie, który nie jest idolem.

Gratulacje!

Źródło: allkpop.com

4 comments on “Bada bierze ślub!

Dodaj komentarz ^^

