[MV] Dreamcatcher – Chase Me

7 comments

  1. OMG!!!
    Gdy tylko zaczęlam sluchac, wyczulam jrock. 😍 Czuję, ze dziewczęta wprowadzą gbandy na nowy poziom, szczegolnie, ze koncept MINX zdecydowanie różni się od obecnego. Jestem ogromną stanerką damskich zespolow, ale nie pamietam jaki ostatni wywarl na mnie az TAKIE wrazenie. Są naprawdę cudowne, a piosenka dodaje energii. Nie wspominajac o „to be continued” 😍 I teledysk oczywiscie genialnie zrobiony. Trzymam za nie kciuki!

    Polubione przez 1 osoba

  2. Już same zapowiedzi pokazywały coś dobrego i klimatycznego. Piosenka jest bardziej żwawa niż myślałam ale jest to przyjemna niespodzianka. Bardzo dobry debiut. Jestem szczęśliwa, że zaczęły tak mocno. Podobają mi się też te lekkie nawiązania do pewnego filmu. Nie wiem czy taki był zamiar lecz sceny są tak podobne, że to nie może być przypadek. Piosenkę, mv jak i same dziewczyny pokochałam. Będę im kibicować.

    Lubię to

  3. Omomomomo ❤
    Czekałam na ten debiut, odkąd przeczytałam o nich. Po zdjęciach i teaserach spodziewałam się… hm.. czegoś bardziej mrocznego? tajemniczego? Sama nie wiem, czegoś innego. ALE! Jestem mile zaskoczona, że mimo wszystko dziewczyny nie poszły w lukrowy, landrynkowy i mega przesłodzony concept! Chociaż spodziewałam się czegoś innego, jestem bardzo zachwycona i dalej będę wspierać DreamCatcher ❤

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

