Taeyang również powrócili w tym roku?

Taeyang_1484326092_af_org.jpg

Po wiadomości o solowym comebacku G-Dragona, pojawiła się informacja, że kolejny członek BigBang, Taeyang, ma powrócić solowo w pierwszej połowie tego roku.

W raporcie pojawiła się także informacja, że oprócz solowego albumu, Taeyang przygotowuje się do solowych koncertów!

W odpowiedzi, YG powiedziało: ‚Zarówno G-Dragon, jak i Taeyang planują solowe aktywności. Jednak żadne plany oraz daty nie zostały jeszcze ustalone.’

Nie pozostaje nic innego jak czekać na solowe aktywności chłopaków. Yay!

Źródło: allkpop.com

 

5 comments

  1. Najpierw GD teraz Taeyang. Nawet jak ich nie będzie w całym składzie przez kilka lat to solowe single to wynagrodzą. Nie mogę się doczekać. Płaczę na myśl że za rok nie będzie GD w końcu to mój ukochany artysta z wszystkich. BigBang jest pierwszą grupą k-popową którą zaczęłam słuchać. W sumie dzięki nim lubię k-pop. Sa moją ukochaną grupą i nikt ani nic tego nie zmieni jestem V.I,P na całe życie, oczywiście lubię innego zespoły takie jak BTS , jestem ARMY ale i tak moje serce skradło BigBang. 🙂

    Polubienie

  2. Gdzieś czytałam, że Daesung wraca promować się w Japonii. Jeśli to prawda to cieszę się. Jest tam bardzo doceniany. GD i Taeyang szykują comeback. Liczę, że Seungri również. Lecz myślę, że ten zaliczy jakąś dramę. Ale wolałabym singiel.

    Polubienie

  3. Z jednej strony to jak najbardziej super, że ten czas do powrotu pełnego BigBang będzie wypełniony solowymi aktywnościami i albumami, z drugiej strony to oznacza, że wcale pozostali chłopcy nie spieszą się do wojska i zanim pełna 5 ukończy służbę, to minie dużo więcej czasu niż te 2-3 lata.

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

