Zdjęcie Wonder Girls zdejmowane z budynku JYP Entrtainment !

Wonder-Girls

To nie wróży dobrze dla Wonderfuls. Ostatnie doniesienia mówiły, że 4 członkinie szukają nowych agencji, a niedawne zdjęcia tylko potwierdzają te wiadomości.

Internauci dostrzegli, że zdjęcie Wonder Girls zostało dzisiaj zdjęte z przodu budynku agencji JYP Entertainment w  Apgujeong.

Oto zdjęcie zrobione dzisiaj:

A to zdjęcie z przed kilku dni:

Jak widać zdjęcie z dołu dziewczyn zostało zdjęte. Ich kontrakty wygasają i wielu spekuluje, że nie zostaną one odnowione. Jeśli tak to miejmy nadzieje, że będą trzymały się razem w taki sam sposób ja 2AM.

 

Źródło: allkpop.com

14 comments on “Zdjęcie Wonder Girls zdejmowane z budynku JYP Entrtainment !

  1. NIEEEEE!!!
    To naprawdę jest koniec wielkiej ery kpopu >_< Zespoły które przyczyniły się do światowej sławy kpopu się rozpadają. 😦 To okropne!
    Naprawdę to jakaś porażka najpierw 2NE1 teraz WONDER GIRLS się rozpadają to nie wróży dobrze 😦 Brakuję tylko aby teraz męskie zespoły takie jak BIG BANG (którzy idą do wojska przez co będą nieaktywni) czy SHINee ogłosiły rozpad to naprawdę bedzie katastrofa i koniec kpopu!

    Lubię

    • Wszystko idzie do przodu i nic nie jest wieczne 😉 Prędzej czy później każdy zespół się rozpadnie, aby kontynuować solową karierę lub zająć się czymś innym,a w ten sposób robią miejsce nowym zespołom * chyba nie muszę przytaczać potencjału GOT7,BTS,EXO,MONSTAX,RedVelvet,MAMAMOO,SEVENTEEN czy nawet naszych rookies z 2016 np. KNK, PENTAGON,SF9 czy ASTRO i BlackPink ^^ * Nie można powiedzieć, że to konieć kpop’u….to po prostu nowa era i nowe style ale kpop te sam zawsze był jest i będzie,a co do jego ‚wymarcia’ to nie masz się co martwić TO KOREA 😄 Ten biznes jest tak opłacany i tak rozwinięty, codziennie odbywają się casting’i i przesłuchania do nowych zespołów, każdego dnia tysiące osób trenuje, aby w przyszłości pokazać nam swój talent. Osobiście nie uważam rozpad starszych zespołów, za coś okropnego, ponieważ widzę postęp w nowo powstałych grupach, które z roku na rok pokazują nam coraz więcej i więcej. Oby tak dalej fighting kpop ❤

      Lubię

      • Nie mówimy, że to koniec całego kpopu, ale pewnej ery. Mimo udanych i ciekawych debiutów, dla niektórych z nas to dotkliwe straty, bo odchodzi generacja idoli która nas do kpopu przyciągnęła i z którą spędziliśmy wspólnie wspaniałe lata (choć na odległość :D). Poza tym raz po raz potwierdza się niesamowicie smutna tendencja w kpopie, gdzie zespoły trwają tylko tyle ile ich kontrakt i wraz z jego zakończeniem szybko się rozpadają.

        Lubię

        • No tak kpop będzie trwał dalej ^^ tylko że dla mnie 2NE1 i WONDER GIRLS były jedynymi girlsbandami które lubiłam >_< więc mi smutno i moja jedyna nadzieja w BLACKPINK (choć już i tak widać że one są trochę słodkie czego nie lubię)!

          Lubię

        • Rozumiem, sama wychowałam się na kpopie *dosłownie, teraz mam 15 lat,a słucham go od kąt mam ok 7/8 bo starsza kuzynka mnie w niego…wprowadzała 😄 Mam filmik jak 8 letnia ja ogląda tanczacych azjatów :’) * ale bardzo mnie boli mówienie ‚koniec kpopu’ itp. przy rozpadach zespołów, bo jednak jest to lekkie niedocenienie pozostałych grup oraz ich starań :/ Nie zmienia to faktu, iż boli mnie rozpad zespołów, które toważyszą mi od zawsze i trzymam kciuki za dziewczyny! ❤

          Lubię

    • Podzielam Twoje uczucia. Dodatkowo będę miała mniej ulubionych zespołów/wykonawców do słuchania (bo przeważająca ich liczba jest już „trochę” na rynku muzycznym).

      Lubię

  2. No to koniec… 😦 Smutno bardzo, ale pozostaje mieć nadzieję na jakieś interakcje czy wspólne projekty, artyści JYP rozstają się w dobrych stosunkach. Poza tym czekam na solowy album Yenny, jej debiutancki mini album był absolutnym objawieniem.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

