Starlight żądają ‚#JusticeForVIXX’ z powodu tureckiego uczestnika ‚The Voice’, który użył ‚Dynamite’ VIXX

Starlight, czyli fani VIXX, żądają #JusticeForVIXX („Sprawiedliwość dla VIXX) z powodu tureckiego uczestnika „The Voice”, który użył melodii z „Dynamite”, twierdząc, że te jego własna kompozycja.

W wideo pokazującym występ tureckiego uczestnika z łatwością możecie rozpoznać grającą w tle instrumentalną wersję piosenki „Dynamite” VIXX. Jakkolwiek, według Starlight, uczestnik utrzymuje, że melodia ta jest jego własną kompozycją, i nawet gdy fani domagali się wyjaśnień, prosto stwierdził: „To nie kradzież, to kreatywność.”

Starlight obecnie za pomocą Twittera próbują wygrać  #JusticeForVIXX. Co myślcie o tej sytuacji?


źr: (1)

15 comments

  1. Jestem zbulwersowana, nie rozumiem jak można być takim człowiekiem.
    Czy on pomyślał: Aaaa, kpop, to pewnie nikt tego nie słucha?
    Szkoda słów… Mam nadzieję, że poniesie jakąś odpowiedzialność.

    Lubię to

  2. Juz nawet pomijając fakt że VIXX jest moim ulubionym zespołem, starlight robią dobrze. To nie jest kreatywność, to jest kradzież. Będę wspierać vixx i starlight w tym co robią! (Wyszło na to,że będę wspierać samą siebie,ale okej) #JusticeForVIXX

    Lubię to

  3. Za przeproszeniem h*j -,- nie jestem wielką fanką Vixx ale chyba się przyłączę, nienawidzę jak ktoś w taki sposób kradnie :/ najpierw ta rosjanka teraz on :/ mam nadzieję że zrobią coś z tym i poniesie odpowiedzialność… A fanom Vixx życzę powodzenia 🙂 P.s. osobiście dla mnie to jest piękne gdy fandomy typu Starlight, Army,exo-l,vipy,24u,inspirit i wiele wiele innych działają/robią coś dla swoich ukochanych zespołów 🙂 ❤

    Lubię to

  4. I FOUND YOU AND I WILL KILL YOU!

    A tak na poważnie to szczerze żal mi takich osób, które nie potrafią nic sami zrobić, zabierają czyjąś ciężką pracę. I pogrążają się jeszcze bardziej jak zaczynają z wymówką ,,ja to stworzyłam/em a XYZ była tylko inspiracja” jak jest zerżnięta jak nie wiem co.

    Lubię to

  5. Oj koleś… ta twoja kreatywność to jakaś słaba jest skoro zerżnąłeś od kogoś melodię… i teraz nie liczy się z jakiego fandomu jesteś.. to kpop a kpoperzy się wspierają, a gdy ktoś kradnie nam piosenke tak łatwo nie odpuszczamy.

    Lubię to

  6. Kreatywność? xD Niby w czym? Może miał na myśli własną aranżację tego utworu? A raczej zamienienie świetnych wokali na beznadziejny rap?…
    Ale żałosny frajer, niech sie lepiej nie pogrąża i przeprosi Vixx. A i raper z niego żaden. Bo umiejętność szybkiego nawijania, jak w drugiej zwrotce, nie uczyni z niego dobrego rapera.
    Chyba żadna sprawa tego typu (plagiat etc) mnie tak nie zirytowała, wrrr.

    Lubię to

  7. No i mamy powtórkę po ostatniej akcji z Rosjanką plagiatującą „Eyes Nose Lips” Taeyanga. Nie ma opcji żeby takie bezczelne kradzieże miały miejsce, tym cwaniaczkom nie może ujść to na sucho. Kpop ma swoich fanów na całym świecie, a jak świetnie Nać Selera podsumował/a wyżej, nie ważne jaki fandom, kpoperzy się wspierają. Jestem całym sercem ze Starlight, Fighting!

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

