[MV] BLACK6IX – Please

2 comments

  1. Piosenka spoko, tylko miałam wrażenie że słucham Infinite (nawet pare głosów jest podobnych), a teledysk troche mi save me przyomina od BTS, ale będę się przyglądać chłopakom

    Lubię to

  2. Hmm zainteresowali mnie 🙂 Wyczuwam klimat starego k-popu, zdecydowanie. Tak jak wyżej, trochę przypomina Infinite, ale również trochę Vixx oraz Beast imo. I nie mówię tego w złym sensie. Jeżeli chłopaki inspirowali się tymi zespołami, to ja nie mam nic przeciwko – ja bardzo lubię ten klimat, a inspiracja to nic złego 😉

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

