Trainee „Produce 101” i członek NU’EST, Minhyun zamieszany w kontrowersje związane z jego przeszłością

Trainee „Produce 101 Season 2”, Hwang Minhyun, członek boysbandu NU’EST, został zamieszany w kontrowersję z powodu przestępstwa, które – jak sam przyznał – popełnił w przeszłości.

Niedawno w internecie pojawił się post zatytułowany „Minhyun przyznaje się do kradzieży i sprzedaży roweru, kiedy był w gimnazjum”. W poście zawarty jest plik audio, w którym Minhyun podczas audycji radiowej mówi o swoim czynie z przeszłości.

Powiedział: „Myślę, że było to, gdy byłem w pierwszej klasie gimnazjum (w przybliżeniu 12-13 lat). Moi przyjaciele i ja byliśmy niedojrzali, więc kiedy zobaczyliśmy rower na ulicy, ukradliśmy go i sprzedaliśmy w sklepie z używanymi rzeczami. W tamtym okresie było to całkiem zabawne. Po tym jak minął semestr, całkowicie o tym zapomnieliśmy, ale po przerwie i rozpoczęciu drugiego semestru, policjant przyszedł do naszej szkoły podczas zajęć. Z tego powodu wpadłem w duże kłopoty u naszego nauczyciela.”

Audio zostało ujawnione przed pierwszy odcinkiem „Produce 101 Season 2”, który ma zostać wyemitowany 7 kwietnia –  w efekcie Minhyun został zalany krytyką od netizens.

„Produce 101” nie wydało żadnego oficjalnego oświadczenia.


źr: (1)

10 comments

  1. W sumie to zabawne, że netizens krytykują go za coś, co zrobił, kiedy był jeszcze zupełnym szczeniakiem. Nie popieram tego, nie jestem też fanką, ale mimo wszystko sytuacja mnie bawi, bo to nie ma zupełnego znaczenia. To tak, jakby wypominać i nienawidzić dziecka za to, że kiedyś tam zabrało mamie/tacie papierosa z torby xd Ale w sumie netizens to netizens, oni zwyczajnie muszą krytykować rzeczy (które pewnie 99% z nich też kiedyś zrobiło xd) żeby im się tak nie nudziło xd

    Lubię to

    • Możliwe, że to „atak” za to, że Nu’est przyłączyło się do programu… Wiele osób ma z tym problem, „bo przecież Nu’est debiutowało, ma mocny fandom, debiutancki singiel 45mln wyświetleń, więc tylko kradną popularność biednym treeines”. No właśnie nie, nie jest to najbardziej popularny zespół w kpopie, i to jedna z przyczyn, dla których w ogóle pojawili się tam. Ponadto, w zapowiedzi organizatorzy skupili niejako uwagę stricte na osobach, które debiutowały już, ale przyłączyli się do Produce 101 ( bodajże ktoś z JJCC, TOPP DOGG). Jednak śmieszne jest to, że przytaczają jakieś opowieści z dzieciństwa, żeby podkopać popularność członków; ratingi są nieubłagane, a netizens jak zwykle mają radochę obsmarowując kogoś…

      Lubię to

      • Mam tego świamość, nie jestem fanką Nuest, ale wiem co tam się dzieje mniej więcej. Ale moim zdaniem i Mnet nieźle się zabiło umieszczają chłopaków w niskich grupach…. Oni robią wszystko aby nie dopuścić ich do „debiutu”. Nie przypominam sobie aby był takie zabawy przy damskim I.O.I, albo jestem nie doinformowana

        Lubię to

        • Myślisz, że wykorzystają sytuację i łzawą historię Nu’est żeby przyciągnąć jak największą uwagę niby na miłosierdzie, a tymczasem chłopcy będą cały czas „tymi gorszymi”? W sumie… Też mam takie wrażenie, i ogólnie przeczucie, że nie do końca dobrym pomysłem było dopuszczenie ich do udziału. Jest wielu ludzi, którzy ich wspierają, ale jest i wielu, którym to wszystko się nie podoba. Nie wypowiem się o I.O.I bo poprostu się nie mam rozeznania w pierwszym sezonie, i ogólnie w nich samych. Mam tylko pytanie czy w pierwszej części też mogli głosować tylko Koreańczycy?

          Lubię to

  2. Był dzieckiem,nie można po prostu o tym zapomnieć? Minhyun jest naprawdę troskliwym,kochanym i uczciwym chłopakiem, wiec myślę że nie ma się czym przejmować. Sama jestem w tym wieku,burza hormonów,a chłopcy w tym wieku mają różne głupie pomysły. Dlatego ja jestem zdania że powinniśmy mu wybaczyć, w końcu nikt z nas nie jest święty ☺

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

