Członkowie Teen Top mówią o swoich odczuciach związanych z odejściem L.Joe z grupy

9 kwietnia członkowie Teen Top na fanmeetingu „High Five Angel” ujawnili swoje przemyślenia na temat odejścia L.Joe z grupy. Każdy członek przeczytał głośno własnoręcznie napisany list, dzieląc się swoimi szczerymi odczuciami związanymi z tą sytuacją.

Rozpoczął Niel: „Chcę przeprosić. Nie mogę ujawnić wszystkiego, ale wiele się wydarzyło. Wciąż próbowaliśmy z nim rozmawiać, ale on już podjął decyzję. Od tego momentu wiele myślałem o grupie, czy odpowiednie byłoby dla nas kontynuować w piątkę, czy powinniśmy pójść osobnymi ścieżkami, tak jak członek, który odszedł. Za każdym razem, gdy o tym myślałem, tęskniłem za sceną, i myślę, że pozostali członkowie czuli się podobnie. Zebraliśmy się razem i bardzo ciężko przygotowywaliśmy do tego comebacku”.

C.A.P powiedział: „Kiedy decydowałem, czy mam przedłużyć mój kontrakt z wytwórnią, uświadomiłem sobie, że bardzo lubię mój zespół. W wytwórni także powoli się na mnie poznają” i dodał, „Byłem zszokowany, gdy [L.Joe] nagle odszedł, kiedy wszyscy ciężko pracowali. Wiedziałem, że zastanawia się nad odejściem, ale myślałem, że zostanie z nami jeśli ten album dobrze sobie poradzi. Nagrał z nami nawet tytułową piosenkę. Szczerzę mówiąc, było mi bardzo ciężko, kiedy dowiedziałem się o tym z prasy. Byłoby lepiej, gdyby porozmawiał z członkami zanim podjął decyzję”. 

Ktoś z publiczności wybuchł płaczem, co spowodowało, że inni też zaczęli płakać. Impreza zakończyła się występem Teen Top z „Angel”.

Drugi studyjny album Teen Top, „High Five” i teledysk do tytułowej piosenki „Love Is” zostanie wydany 10 kwietnia o 18:00 KST. Także, o 20:00 KST tego samego dnia „V Live Comeback Show” Teen Top będzie mieć miejsce na V Live.


źr: (1)

One comment

  1. O kurczę kocham L.Joe i popieram jego decyzje o odejściu jeżeli wytwórnia go zaczęła blokować i po prostu najwidoczniej nie spełniała jego oczekiwań 😦 najważniejsze żeby był szczęśliwy jednak nie fajnie zrobił nie rozmawiając z chłopakami 😦 mega mi ich szkoda ale wierze,ze sobie poradza

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

