IU wnosi oskarżenie o seksualne napastowanie i zniesławienie przeciwko YouTuberowi

IU podejmie prawne kroki przeciwko YouTuberowi, który na niedawnym wideo nadawanym na żywo, powiedział wiele seksualnych komentarzy o piosenkarce. YouTuber (w dalszej części nazywany „A”) powiedział w odpowiedzi na pytanie, czy lubi swojego psa, czy IU: „Oczywiście lubię IU. Nie mogę się powstrzymać. Dlaczego? Ponieważ zwierze nie może dać mi ***, ale IU może”. Kontynuował: „Ponieważ życie to seks… możesz zrozumieć, jeśli jesteś mężczyzną. To jest życie.”

Kiedy widz skomentował, że może zostać za to pociągnięty do odpowiedzialności prawnej, A odpowiedział: „Jeśli IU mnie pozwie, to będzie honor. Wtedy będę mógł spotkać IU w sądzie. Kiedy powiem jej, że jestem jej fanem, wypuści mnie. Jeśli spotkam IU będziemy mogli porozmawiać i ona mi wybaczy, więc same korzyści”. 

Fave Entertainment, wytwórnia IU, rozpoczęła oficjalne postępowanie sądowe, uznając, że nie należy zapominać o ciężkości oszczerstw, i powiedziała, że nie będzie dla nich wyrozumiałości.

Po informacji o pozwie, A opublikował wideo, w którym wyjaśniał, że tylko żartował i poprzez przepisywanie co mówił, artykuły zrobiły z niego złego gościa, ponieważ oryginalnie, żartobliwy ton, w którym powiedział te zdania nie został uwzględniony. „Ludzie, którzy regularnie oglądają moje show będą wiedzieć, ale mówię wiele seksualnych komentarzy i robię wiele rodzajów żartów”.

„To co spowodowało problem, to to, że ja zawsze mówię o IU. ‚Naprawdę lubię IU’, ‚IU jest moim idealnym typem’. Zawsze mówię rzeczy tego rodzaju, więc widzowie zapytali mnie czy lubię bardziej mojego psa, czy IU. Oczywiście powiedziałem IU i powiedziałem seksualny żart. Poprzez nagłówki mówiących o tym artykułów ludzie z łatwością źle to zrozumieją. Ludzie, którzy oglądają mój program roześmiali się i szybko o tym zapomnieli. Ponieważ nie ma żadnego znaczenia za tym co powiedziałem”.

Kontynuując, A powiedział: „Szczerze mówiąc, nawet nie mam nic do wyjaśniania. To dlatego, że naprawdę lubię IU. Naprawdę, bardzo bardzo lubię IU. K***, mam IU jako tapetę na swoim telefonie już od 6 lat. Zrobiłem to, ponieważ tak bardzo lubię IU, co powinienem zrobić” Przepraszając powiedział, że jego intencją nie było poniżenie IU, czy żadna inna, chora intencja seksualna. „To nie tak, że kiedykolwiek się spotkamy. Przepraszam. Wszystko jest moją winą, będę bardziej ostrożny w przyszłości”.


źr: (1)

4 comments

  1. To jego tłumaczenie – bardzo lubię IU, więc bd mówił o niej z seksualnym podtekstem i bd ją uprzedmiotawiał, jak jakiś prostak. Dobrze, że jej wytwórnia bierze sprawe w swoje ręce, może to bd ostrzeżeniem dla innych zbyt zagorzałych ‚fanów’.
    Najlepsze jest to, że pewnie wytwórnia nie zwrocilaby na niego uwagi, gdyby nie jego lekceważący komentarz na wspomnienie o możliwości pozwania.

    Lubię to

    • Ja natomiast uważam, że nie agencja IU nie powinna wnosić oskarżeń. Otwarty list do tego youtubera, gdzie nalegają na przeprosiny? Jak najbardziej. Sprawa w sądzie? Bezpodstawne. Nie popadajmy w paranoje.

      Lubię to

  2. Chłopak ma taki problem, że jego „seksualne” żarty nie są w najmniejszym stopniu zabawne, to zwykłe szowinistyczne i wulgarne komentarze, które świadczą tylko o tym jakim szczeniakiem jest. Bardziej od tego, że jakiś dzieciak wygaduje żałosne głupoty w internecie, dziwi mnie że ktokolwiek chce go oglądać.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

