Sandara Park ujawnia swoje plany związane z solowym debiutem

Wygląda na to, że Sandara Park może za niedługo zadebiutować solo!

Piosenkarka ujawniła swoje plany związane z solowym debiutem w wywiadzie dla MyDaily: „Osobiście, chciałabym wydać solowym album tego lata”.

Jakkolwiek, wyjaśniła: „Oczywiście, nie rozmawiałam jeszcze o tym z Yang Hyun Suk. Myślę, że będzie zaskoczony, kiedy zobaczy ten wywiad”. 

Sandara Park kontynuowała: „Ostatnio odwiedzałam producentów YG i kręciłam się w studiu”. Ujawniła także więcej szczegółów odnośnie wyglądu jej potencjalnego, solowego debiutu: „Myślę, że w swojej solowej aktywności muszę iść w inny rodzaj muzyki niż 2NE1. Ponieważ to co potrafię zrobić sama, a to co z członkiniami, będzie inne. Myślę, że będę wstanie pokazać bardziej zabawny image, który jest jaśniejszy i bardziej świeży”.

Piosenkarka i aktorka podzieliła się także przemyśleniami na temat swojej trudnej przeszłości: „Był okres kiedy czułam się gorsza z powodu tonu mojego głosu. Kiedy słuchacie smutnych piosenek 2NE1, nie mam w nich wielu partii. To dlatego, że mój ton jest wysoki i brzmi szczęśliwie, mimo że jest to smutna piosenka. Przekształcenie mojego tony głosu, z którym się urodziłam w coś z moimi własnymi kolorami, by ludzie mogli słuchać go wygodnie, było moim celem. Próbowałam obniżyć mój ton, ale myślę, że można w nim znaleźć pewnego rodzaju urok. Zmieniłam moje zdanie i próbuje wyłonić jego pozytywne strony na światło dzienne”.

Dalej wyjawiła swoje nadzieje związane z solowym debiutem i skomentowała: „Jestem piosenkarką od długiego czasy, ale nie mam żadnych solowych piosenek, które mogę nazwać swoimi”. Sandara następnie wspomniała swój nowy film: „Gatunek OST ‚One Step’, które zaśpiewałam idealnie pasuje mojemu wizerunkowi i głosowi”. 

Sandara Park zakończyła swój wywiad wiadomością do swoich fanów, mówiąc: „Było mi szkoda koreańskich fanów, ponieważ nie miałam wielu krajowych aktywności. Skupiłam się na promocji zagranicą do tego stopnia, że ludzie zaczęli mnie pytać, czy jestem piosenkarką, która odwiedza Korę. Jestem dumna z fanów, którzy czekali, ale ciężko mi na sercu. Naprawdę za wami tęsknię.”


źr: (1)

6 comments

  1. Mega się cieszę! ^^ Osobiście uwielbiam głos Sandary i jest on chyba moim ulubionym w 2ne1. Niestety, wszystkie jej dotychczasowe solowe piosenki średnio podeszły mi do gustu, nad czym bardzo ubolewam :< Kto wie, może teraz uda się to zmienić?
    No i jakoś tak miło mi, że nie unika tematu 2ne1 i normalnie przytacza nazwę zespołu, mówi o przeszłości i tak dalej. Wiem, że to może odrobinę głupie, ale cieszę się, że dziewczyny nie starają się tak jakby tego „wymazać” i nadal się wspierają.
    No i szkoda mi tego, że polubiłam parę ich piosenek na chwilę przed rozpadem. ;-;

    Lubię to

  2. Cokolwiek postanowi, będę ją wspierać i mam nadzieję, że wszystkie dziewczyny z 2ne1 będą siebie nawzajem dalej wspierać w indywidualnych karierach 🙂

    Lubię to

  3. Bardzo cieszy się że pomimo rozpadu 2NE1 które były jedynym gbandem jakiego słuchałam i kocham całym sercem dziewczyny się wspierają i planują solówki 😀 Minzy już niedługo wyda album a jeśli następna będzie Dara to bedzie cudny okres pomimo ich rozpadu ^^ powodzenia dziewczyny !

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

