Eric (Shinhwa) poślubi w lipcu aktorke Na Hye Mi

Eric z Shinhwa bierze ślub!

17 kwietnia Eric Num opublikował oświadczenia na oficjalnym Facebooku Shinhwa, by podzielić się pewnymi informacjami. Oświadczenie mówi:

„Witajcie, tu ERIC z SHINHWA.

Spotkałem swoją życiową przyjaciółkę i 1 lipca 2017 roku będę miał cichy i spokojny ślub, na którym zjawi się moja rodzina i przyjaciele.

Otrzymałem wiele miłość od fanów SHINHWACHANGJO będąc członkiem SHINHWA przez 19 lat i obiecuje pracować ciężej ze spokojnym umysłem za całą tą miłość którą mi daliście.

Zawsze będziemy doceniać, szanować i opiekować się sobą nawzajem.

Dziękuje.”

Po wiele plotkach Eric Mun ostatecznie potwierdził w lutym tego roku swój związek z aktorką Na Hye Mi.

Gratulację dla pary!

 


źr: (1)

2 comments

Dodaj komentarz ^^

