IU dziękuje GD za wspaniały rap na jej nowej piosence, „Palette”

21 kwietnia IU miała pokaz świętujący wydanie jej czwartego studyjnego albumu „Palette” i wspomniała o tym, jak wyglądała jej praca z G-Dargonem nad jej nowy albumem.

Jej tytułowa piosenka „Palette” mówi o jedynej, pięknej młodości i możemy na niej usłyszeć unikalny rap G-Dragona. Piosenkarka wyjaśnił, jak wiele ta piosenka dla niej znaczy, mówiąc: „Można powiedzieć na podstawie tekstu, że ta piosenka jest o mnie. To kontynuacja jednej z moich piosenek z wcześniejszego albumu ’23’. Myślę, że teraz wiem z pewnością jaki są moje zainteresowania. Tekst pokazuje, jak doszłam do lepszego poznania siebie”. 

IU także mówiła o swoich uczuciach związanych z kolaboracją z G-Dragonem nad jej piosenką, mówiąc: „Poprosiłam go o pojawienie się na moim albumie, ponieważ jest niefrasobliwy i życzliwy i na szczęście się zgodził. Dzięki niemu byłam wstanie dobrze bawić się podczas nagrań. Byłam wdzięczna za otrzymanie do mojej piosenki rapu, który przekroczył moje oczekiwania.”

Nowy album IU, „Palette” został wydany 21 kwietnia o 18:00 KST.


źr: (1)

One comment

Dodaj komentarz ^^

