MiSO (GirlsGirls) – KKPP

Piosenka jest z 9 kwietnia, ale warto ją posłuchać :).

MiSo jest z zespołu GirlsGirls i jest z rocznika ’95.

Wpadła wam piosenka w ucho?:)

12 comments on “MiSO (GirlsGirls) – KKPP

    • Ja również ją uwielbiam od czasu kiedy pierwszy raz ją usłyszałam (czyli też od czasu premiery) ❤ Ma w sobie to coś co lubię w k-popowych piosenkach czyli rytmikę, dobry beat no i rap ^w^

      Lubię

  1. Wooaaaa wszystko mi się podoba w tej piosence :D! Już dawno nie słyszałam czegoś takiego w wydaniu kpop od dziewczyny ❤
    Co do Canvas po drugim przesłuchaniu to usłyszałam, ale racja jest ; )

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

