Aktorzy z YG ENT. – Lee Sung Kyung i Nam Joo Hyuk umawiają się

nam-joo-hyuk,lee-sung-kyung

Według mediów aktorzy, którzy są z tej samej wytwórni umawiają się.

Nam Joo Hyuk i Lee Sung Kyung ostatnio grali główne role w dramie  ‚Weightlifting Fairy Kim Bok Joo‚.

YG po opublikowaniu newsa przez DISPATCH potwierdziło ich związek „Byli na prawdę bliskimi przyjaciółmi, ponieważ obydwoje byli modelami, więc zbliżali się do siebie z dnia na dzień. To prawda, że teraz są w związku, w szczęśliwym związku”.

 

źródło: koreaboo, allkpop

12 comments

  1. Joohyuk to jeden z trójki moich ulubionych aktorów, więc cieszę się, że tworzy z Sungkyung szczęśliwy związek 🙂 Oglądałam dramę, w której oboje występowali i naprawdę do siebie pasują

    Lubię to

  2. One nie poznali sie na planie wlfkbj, znali sie już wcześniej, bo grali już w innej dramie razem i ogólnie znają sie już kilka lat😉 Cieszę sie ze są razem, tak dobrze wyglądali ze sobą w tej dramie😉

    Lubię to

  3. Wiedziałam! Jakiś czas temu oby dwoje byli w Californi (zdj na insta) i miałam podejrzenia, że albo są bliskimi przyjaciółmi, albo się umawiają. Życzę im jak najlepiej ❤

    Lubię to

  4. Chyba jeszcze nigdy żaden związek dwójki idoli tak bardzo mnie nie ucieszył! Szczerzę się jak głupia odkąd zobaczyłam tytuł posta ;D Ogromnie ich polubiłam po dramie „Weightlifting Fairy Kim Bok Joo”, tworzyli przeuroczą parę i zdecydowanie chemię było widać na ekranie. Życzę im wiele, wiele szczęścia i miłości ❤ Niech umawiają się spokojnie, mają z pewnością ogromne wsparcie ze strony fanów, bo shippersów nie brakowało 🙂

    Lubię to

  5. Bardzo dobra wiadomość i szczęścia im życzę ^_^
    Choć jak tak patrzę na te zdjęcia to smutno się mi zrobiło i złość mnie nieco ogarnęła, że nie mogą nawet normalnie się z kimś spotkać tylko muszą się ukrywać, przebierać i inne ceregiele by zmylić innych bo jak nie to foch fanów, przykre. Ale teraz mam nadzieję, że pozwolą sobie na więcej swobody i że w Korei zareagowano równie pozytywnie co tutaj ❤

    Lubię to

    • Dlatego mam nadzieję, że będą mogli teraz umawiać się otwarcie na luzie. Tak jak np. ostatnio widziano na randce Sooyoung z SNSD, niczym się nie krępowała i jak zwykła para spacerowali po mieście 🙂 To ukrywanie i strach przed wykryciem są chyba najgorsze.

      Lubię to

Dodaj komentarz ^^

