Yura (Girl’s Day) mówi o tym, jak popularna była przed debiutem

Członkini Girl’s Day, Yura niedawno zapozowała dla International bnt i wypowiedziała się na temat swoich dni przed debiutem.

Yura, która była znana ze swojego piękna nawet gdy była uczennicą, przyznała że była dość popularna wśród swoich rówieśników. Ujawniła, że jej osobista strona na Cyworld, które było jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych w Korei, miała od 200 do 300 wejść dziennie.

„Około 60 agencji rozrywkowych chciało mnie zrekrutować. Miałam wtedy 19 lat i bardzo chciałam zadebiutować przez zakończeniem liceum. Ponieważ szukałam wytwórni, która pozwoliłaby mi zadebiutować tak szybko, jak to możliwe, straciłam okazję na dołączenie do naprawdę dobrych wytwórni. Jakkolwiek, ewentualnie dołączyłam do mojej obecnej wytwórni i byłam wstanie zadebiutować jako członkinie Girl’s Day tylko po miesiącu treningu”, podzieliła się.

Mówiła także o problemach, które spotkała podczas początkowych dni po debiucie. „Byłam naprawdę wystraszona kamerami i ponieważ musiałam pokazywać elegancki image, musiałam chować moją prawdziwą osobowość. Zazwyczaj jestem bardzo przyjazna i zabawna, więc było to frustrujące, zachowywać tajemniczy wizerunek”, wyjaśniła.

„Miałam także problemy z dietą. Ludzie w wytwórni sprawdzali moje wagę raz dziennie. Obecnie nie jest to tak intensywne. Po prostu zmniejszam spożycie węglowodanów podczas promocji”, dodała.

Zobaczcie zdjęcia Yura poniżej!


źr: (1)

 

One comment on “Yura (Girl’s Day) mówi o tym, jak popularna była przed debiutem

Dodaj komentarz ^^

