Pierwszy występ na żywo Triple H w programie muzycznym

7 comments on “Pierwszy występ na żywo Triple H w programie muzycznym

  1. Fajnie wyszło. Niestety mam dysonans poznawczy XD. Kurde, Hyuna ubrana jest dosyć skromnie ale wykonuje mega seksowne ruchy, do czego totalnie mi nie pasują skarpetki i buty XD. Miałem wrażenie jakbym oglądał małą dziewczynke która próbuje być sexy. No ale i tak uwielbiam bo to Hyuna.

    Lubię

    • Wydaje mi się że tutaj już wchodzą jej przyzwyczajenia sceniczne i fakt że jest z facetami, bo nie tylko ubiór co włosy i makijaż mówią „jestem jak duża pipi la coś tam”, (ta z warkoczami) a zachowanie na scenie zbyt seksowne. Może to dlatego, że od zawsze miała seksi koncept i prawdę powiedziawszy występuje z facetami. A wiele kobiet ma tak, że jak między facetami to zachowują się seksownie/ uwodzicielsko itp 😉

      Lubię

      • Hmm…myślę, że kobieta może tak zachowywać się w stosunku do mężczyzn których nie zna/dopiero poznała bądź jej się podoba. Hyuna jest profesjonalistką oraz zna chłopaków z wytwórni i traktuje ich jak przyjaciół. Występuje w sposób jaki kazała jej wytwórnia przy tym koncepcie.

        Lubię

  2. omg tyle czekałam na ich występ!!! naprawdę dawno żadna piosenka AŻ TAK mi się nie podobała KOCHAM TEN KONCEPT!! wszyscy są świetni i cieszę się, że Triple H powstało<3 w zasadzie mogę powiedzieć, że to pierwszy zespół,którym interesuję się od debiutu i może przez to są dla mnie jacyś tacy ważni 😀 kc Edawn

    Lubię

    • A próbowałaś poznać Pentagon ? Bo bardzo polecam – wcześniej uważałam że 10 osób to za dużo ale w ich przypadku każdy jest utalentowany i nikt nie jest tylko visualem więc nie ma z kogo zrezygnować 😀

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

