Sulli potwierdziła swój związek z niebędącym celebrytą reżyserem

Dzisiejszego dnia pojawiły się doniesienia o związku Sulli z reżyserem Kim Min Joon.

Doniesienia te pojawiły się kilka miesięcy po wiadomości o jej zerwaniu z Choizą z Dynamic Duo, z którym umawiała się przez dwa lata.

Według źródła Sulli i Kim Min Joon na początku byli przyjaciółmi, a dopiero później wykwitło między nimi uczucie. To samo źródło podzieliło się informacją, że ta dwójka wyznała sobie nawzajem uczucia dwa miesiące temu i od tego czasu są parą. Sulli i Kim Min Joon podobno cieszyli się publicznymi randkami, tak jak inne zwykłe pary.

Kim Min Joon jest związany z hip-hopową grupą 360 SOUNDS i jest dobrze znany fanom artystów z tej drużyny. Jest głównym menadżerem 360 SOUNDS i jest odpowiedzialny za medialną promocję. Ponadto, jest związany z wieloma przedsięwzięciami biznesowymi, w tym słynną restauracją w Itaewon i linią meblową.

Po doniesieniach o nowym związku Sulli, SM Entertainment wydało oficjalne oświadczenie w tej sprawię.

Reprezentant SM Entertainment oznajmił: „Ta dwójka niedawno zainteresowała się sobą. Sulli jest ostrożna, jako że Kim Min Joon nie jest celebrytą. Prosimy wszystkich o uszanowanie ich związku.” 

źr: (1)

11 comments

  1. Sulli chyba lubi dojrzalych mezczyzn (czytaj starszych od niej o te kilkanascie lat). No ale jesli to milosc to nie mamy prawa sie w to mieszac. Mimo wszystko zycze jej szczescia. Mam nadzieje ze zacznie zachowywac sie normalnie..

    Lubię to

    • zdecydowanie starszych ! oni mogliby być jej ojcem… Szczerze to mi związki z dużą różnicą wieku nie przeszkadzają ale jak widzę, że ona tylko ze starymi facetami się umawia to raczej kiepsko świadczy zważywszy, ze zaczęła się z nimi spotykać po odejściu z f(x) …. Może powinna lepiej zając się kariera nagrać płytę lub zagrać w jakim filmie a nie ona istnieje teraz tylko jako ” gwiazda” na instagramie, która swoją sławę ma tylko przez takie zachowanie..

      Lubię to

        • ja jej nie zabraniam umawiania się wręcz przeciwnie niech to robi !!!!!! przecież kobieta zakochana to kobieta szczęśliwa 😛 Jeśli ona stwierdziła, ze po odejściu z zespołu jest jej lepiej i nie chce robić tego co robiła to ja to szanuje tylko chyba jednak nadal chce być w tym „biznesie” tylko szkoda mi jest tylko jej, że robi to w taki sposób chodzi mi o to, że jest głośno o niej przez takie małe skandaliki ….. Tak wiem mówi się, że nie ważne jak mówią ważne by mówili ale ja chyba wolałabym usłyszeć o niej co innego nż tylko Sulli znowu wstrząsnęła zdjęciami swoich fanów….
          A co do związku z jej starszymi panami to szczerze jakoś nie wyobrażam sobie umawiać się z facetem w wieku swojego taty …Moim zdaniem może ona szuka w nich opiekuna lub po prostu chce się dobrze ustawić w życiu… (sama już chyba tyle co kiedyś nie zarabia…. a jak pewnie zauważyłaś często dziewczyny umawiają się z starszymi facetami nie dlatego ze są w nich zakochane tylko dla wygodnego życia- a ja tego nie popieram… )
          Jednak jeśli oni faktycznie się kochają to mam nadzieję, że jest szczęśliwa (bo tylko to się liczy!!!!!! ) i że ten związek wpłynie na jej psychikę lepiej i nie będzie takich „skandalików” jak z jej poprzednim facetem ….
          Ja naprawdę mam nadzieje ze ona jest szczęśliwa i życzę jej jak najlepiej !!!!!
          Ja nie chce słuchać, że ona coś wstawiła a ludzie o niej negatywnie piszą bo ona z pewnością to czyta i tez te słowa ją ranią…

          Lubię to

      • Ojcem? Bez przesady. Jest różnica w wieku, ale nie o jakieś 20 lat. Choiza był od niej chyba 14 lat starszy, a Kim Min Joon jest starszy od niej o 11, więc… Zresztą to jej życie i może wiązać się z kimkolwiek chce.

        Lubię to

        • ok przesadziłam z tatą ale chyba zauważyłam ze dużo dziewczyn w dzisiejszych czasach umawia się z facetami starszymi ( to jest duża równica wieku) z innych powodów niż miłośc 😦
          Ja jednak i tak mam nadzieję, że ten związek dobrze jej zrobi i że końcu będę mogła usłyszeć cos innego niż Sulli znowu szokuje zdjęciami 😛
          Może nawet zobaczymy jej zdjęcia ze ślubu … czemu nie 😛 na 100% pięknie wyglądałaby 🙂

          Lubię to

            • Czytaj uważniej 😛
              Z doświadczenia nie jak sama powiedziałam ja sobie nie wyobrażam spotykać się z dużo starszym facetem. To moja opinia z obserwacji. Zobacz jak dziewczyny się zachowują spotykają się z starszymi facetami bo chcą mieć wygodne życie lub żeby oni coś im załatwili….
              tak jak już wyżej powiedziałam w przypadku Sulli przesadzałam z wiekiem jej partnera (chociaż on wygląda na więcej lat niż ma :P) .
              JA TYLKO CHCAŁABYM ŻEBY ONA NA TYM ZWIAZKU WYSZŁAM LEPIRJ NIŻ Z POPRZEDNIM I ZA TO TRZYMAM KCIUKI !!

              Lubię to

  2. Rzeczywiście widać, że gustuje w starszych facetach, ale to jej wolny wybór, oby była szczęśliwa. Mam tylko nadzieję, że przy nim nie będzie ostawiała takich dziwacznych akcji jak z Choizą, tamten związek jej raczej nie sprzyjał.

    Lubię to

  3. To że woli starszych facetów nie jest niciebie złego. Jeśli się kochają to może nawet być różnica 25 lat. Mam nadzieje że za jakiś czas zobaczymy jej nowy singiel 🙂 parze życzę szczęścia.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

