Lee Hong Ki (FTISLAND) mówi o swojej zmniejszającej się popularności i o byciu zapomnianym

Lee Hong Ki z FTISLAND wyznał, że dopiero teraz zrozumiał jak ceni są jego fani.

14 maja w „The Life Academy” tvN Lee Hong Ki i Jeon Hye Bin przeprowadzili ze sobą rozmowę.

Lee Hong Ki ujawnił, że właśnie zakończył 30 minutowe nagranie na żywo w mediach społecznościowych i powiedział: „Wygląda na to, że fani bardzo lubią kiedy to robię.”

Zapytany: „Nie masz wielu fanów, którzy śledzą cię, gdy jesteś na zewnątrz?”, Lee Hong Ki odpowiedział: „Nie. Czas, w którym fani mnie śledzili to już przeszłość. Kiedy byłem młody nie wiedziałem, że takie rzeczy dzieją się, bo jestem popularny. Myślałem, że to coś oczywistego, co będzie się dziać. Ale po pewnym czasie zrozumiałe, ‚Ah, to było to’.”

Powiedział także:„Teraz, kiedy tworzę muzykę, która nie jest mainstreamowa i skupiam się na występach na żywo zamiast telewizyjnych, czuję się zapomniany. Dawniej nie mogłem wyjść na zewnątrz, ale kiedy moja popularność spadła, zrozumiałem, że to wszystko było bardzo cenne. Przez pewien okres byłem zagubiony, ale wtedy zrozumiałem, że wciąż potrzebuje tworzenia muzyki.” 


źr: (1)

9 comments


  1. https://polldaddy.com/js/rating/rating.jsFakt Ft island straciło na popularności na rzecz młodych zespołów które teraz sa na topie BTS, twice czy Gfriend. Ale jak dla mnie to oni tworzą najlepszą muzykę na świecie, chociaż trudna przez co nie trafiają do dużej grupy ludzi. W tym roku beda obchodzić swoja 10 rocznicę mam nadzieję ze ich obecni fani oraz ci którzy zapomnieli o nich okażą im wsparcie. Nie wiele zespołów ma dane świętować taka piekna okrągła rocznicę w ciągłej promocji.

    Lubię to

  2. Taka kolej rzeczy. Coraz częściej dostrzegam że zespoły, które były absolutnie na topie gdy zaczynałam przygodę z kpopem i pojawiały się non stop wszędzie przy pisku tłumu, teraz nie budzą takiej ekscytacji, albo wręcz nowi kpoperzy w swojej ignorancji pytają kto to jest. Co nie znaczy, że jest to Nikt. To artyści, którzy przeżyli to wszystko co obecni ulubieńcy tłumów i jeszcze więcej, którzy przecierali szlaki. Idole mający za sobą cenny dorobek i wciąż grupę wiernych fanów. Chociaż skala ich popularności zmalała, to talent, doświadczenie i wszelkie umiejętności medialne tylko wzrosły. Nie muszę każdego z nich znać, ale ucząc się z kultury koreańskiej, każdego z nich jako seniora moich ulubieńców szanuję za wkład w kpop 🙂

    Zapewne nie każdemu łatwo się przestawić, ale za to zyskali ponownie więcej prywatności, więcej luzu w decyzjach zawodowych, więcej odpoczynku. Każdy etap ma swoje przywileje.

    A Hongkiego znam akurat z dram i nigdy nie zapomnę, to niebanalna osobowość ;D

    Lubię to

  3. Hongkiego nie da się zapomnieć, a tym bardziej FtIsland. NIe wiem jak to wyglądało, ale myślę że gdyby wcześniej skupili się na zagranicznym rynku to mogliby zrobić jeszcze większą furorę, bo tutaj rock jest miło przyjmowany w porównaniu do Korei.
    Dla mnie nie jest też dziwnym że nie są megapopularni, typ muzyki którzy tworzą nie pozwala na to, nie każdy to lubi, po prostu 🙂 Ja wciąż czekam na ich nowe utwory i po cichu liczę na ich występ w Polsce, a takie mega marzenie to żeby na nasz Woodstock przyjechali…wow to byłoby cudne!

    Lubię to

    • Na nasz Woodstok.. czy na wiem dla fanów z całą pewnością było by to coś niesamowitego. Ale nie kpoperzy mogli by to różnie odebrać. Chciałbym by agencja trochę bardziej przybliżyła sie do ich promocji, to właśnie wyspy przegrały szak calej agencji FNC. Ich debiutancki album uplasował się na czołówkach list przebojów swoja pierwszą nagrode w programie muzycznym zdobyli po kilkumastu dniach jako 3 zespół w Historii zaraz po Winner i Cnblue. To pokazuję ze debiut mieli udany tylko po drodze gdzies sie zagubili. Mam nadzieję ze ich rocznicowy album osiagnie sukces!

      Lubię to

      • Mnie to się zdaje, że wytwórnia na siłę ich pchała w ten właśnie pop gdzie oni bardziej rockowe dusze mają i to jest ich styl.
        A co do Wooda to jak Goorala tak dobrze przyjęto, to takie rockowe FtIsland zrobiło by na pewno dobre a może nawet bardzo dobre wrażenie, tylko to najlepiej na dużej scenie wieczór albo w Krisznie, coby nie zginęli 😉
        Ale jakby się takie coś zdarzyło tobym oszalała z radości, a ich fani zapewne też bo Wood oznacza darmowy wstęp xD

        Lubię to

  4. Ale mimo spadku popularności, to oni przynoszą FNC najważniejsze zyski, tak samo jak np. TVXQ SM czy 2pm JYP.
    Plus mają stały fandom (który ma stałą pracę), i są z fanami na ty. Cały fandom jest ogólnie spokojny. Więc raczej nie będą się rzucać na idola jak ten sobie idzie. Nie są popularni wśród młodzieży, ale moim zdaniem na tym nie tracą, bo nadal są popularni wśród pewnej grupy ludzi.
    Więc mimo braku piszczących fanek są wytwórni spłaceni i żyją.

    Lubię to

    • Ja czytałam w necie i nawet sam Yonghwa mówił ze to CNblue przynosi agencji najwiecej zysków.
      Ft głównie siedzi w Japonii. Oby udało się im zorganizować europejską trasę!

      Lubię to

  5. Ja zaczynałam z FT Island 10 lat temu. Hongki był miłością mojego życia w tamtych czasach. Mam nadzieję, że będzie im się dalej dobrze wiodło. Nie słucham kpopu odkąd skończyłam 18 lat (teraz mam 24), ale jak widać czytam tego bloga.. tak naprawdę tylko dla FT 🙂

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

