[MV] TWICE – SIGNAL

18 comments

  1. Za pierwszym przesłuchaniem miałam mieszane uczucia. Dziwna melodia troszkę. Ale już za drugim i trzecim piosenka utknęła mi w pamięci. Spodobało mi się bardzo. Dziewczyny wyglądają przeuroczo. Czekam na pełną choreografię.

    Polubione przez 1 osoba

  2. Okey – nawet niezłe ALE..
    1. Nie podoba mi się przerywnik mniej więcej w połowie + powtórzenie tego co było w intrze
    2. Serio Mina dostała rap ? Come on Jyp.. MoMo jeszcze zaakceptuję ale serio Mina ? Wiadomo że w studiu da się zmontować głos ale na żywo to może być kompletna klapa.. Lubię Minę ale wcześniej dostała więcej linii więc końcówka powinna być MoMo + Dahyun
    3. Dobrze że więcej linii ma Jeongyeon + zaśpiewała Chaeyoung.
    4. Teledysk ma swoje dobre jak i złe plusy..
    5. Tzuyu + Sana ładnie tylko pytanie jak to będzie na live wygląda.. Mr Removed pewnie sprawdzi Sanę..
    6. Liczyłem na więcej osobiście..

    Polubienie

    • Właśnie znalazłem linię dystrybucyjną i wytchodzi że Jeongyeon ma raptem 17 sekund i jest ostatnia a np. Momo ma 34 sekundy a jest GŁÓWNĄ tancerką..

      Według JYPa ta piosenka miała być lepsza niż wszystkie dotychczas – NIEZŁY JOKE :-))

      Polubienie

    • Tylko, że w piosenkach Twice nie ma rapu tylko partie mówione. Raczej każdy umie powtórzyć te części piosenki, bo do tego nie trzeba żadnych umiejętności. Trochę mnie smuci to, bo widziałam kawałek Sixteen i tam Chaeyoung całkiem dobrze szło. JYP nawet nie daje jej zarapować

      Polubienie

      • Smutne to :((
        Często sobie wracam do jej rapu w Sixteen i się dziwię dlaczego JYP jej nie daje porządnej zwrotki rapu..
        Zdecydowanie sobie wolę posłuchać stron B-side ich albumów i np. Precious Love/Touchdown lub Do it Again gdzie pokazała swoje możliwości..

        Polubienie

  3. Powiedziałam sobie ,,Kaśka. Obejrzyj może ci się spodoba…”
    Dobrze, że nie mam na imię Kaśka xD

    Nie no taki suchar ^^

    Ale tak szczerze. Mi się nie podoba. I to nie hejt ani nic tylko zwyczajnie jak cokolwiek innego podchodząc z czystą kartką przesłuchałam zobaczyłam MV i… nie. Moim zdaniem już Knock Knock lepsze, a też mi się nie podobała, ale CHWAŁA, że to nie jest znowu mega aż do przesady piosenka. Widać, że produkcja JYP.

    Polubienie

  4. Sprawdziłam z ciekawości co to dziewczyny nowego wydały, zresztą każdą nową piosenkę, zwłaszcza tu dodaną staram się przesłuchać i niestety..ale nie. Takie..dziwne, owszem współgra to z teledyskiem, fajny jest zwłaszcza początek, w klasie, gdy Momo szybko się przemieszcza, ale reszta jakoś tak, po prostu nie w moim typie.

    Polubienie

  5. przesłuchałam tą piosenkę już dwa razy i nadal nie wiem jak ona idzie. gdzie we wcześniejszych ich piosenkach od razu jakoś zapadało w głowę. cóż, fanką twice nie jestem i nigdy chyba nie będę.
    jestem zawiedziona tym comebackiem, chociaż wiedziałam od początku, że nie będzie mi się podobać. mam nadzieję, że wrócą kiedyś z bardzo dobrą piosenką, która będzie serio dobra.
    debiut miały dobry, ale to co teraz się dzieje, cóż…

    Polubienie

  6. Jak można z tak pięknej i wspaniałej fantastyki zrobić coś takiego >_< WHY?!
    Obejrzałam to mv bo słyszałam że jest w stylu science fiction czy fantasy ale to jaest porażka …. facet z głową kosmity (od razu widać że to tylko maska) efekty specjalne to lipa kicha itd. od razu wdać że są sztuczne i nijak mają się z resztą obrazu :/ nigdy więcej NO WAY !

    Polubienie

  7. Tak jak zawsze broniłam Twice bo ich piosenki są przyjemne do słuchania i łatwe tak teraz nic mi się tu nie podoba :/ Knock Knock było średnie ale to był tylko repackage album (chyba albo coś mylę) więc ok ale Signal nie maani chwytliwego refrenu ani choreografii jak TT……No ale może zmienię zdanie tak jak z Pristin ? Ale po pierwszym przesłuchaniu nic nie pamiętam poza kosmitą XD

    Polubienie

  8. Ok, kolejny comeback Twice utwierdził mnie w przekonaniu, że z każdym kolejnym coraz bardziej zaniżają im poziom. Już się z tym pogodziłam, chociaż szkoda dziewczyn, w Sixteen pokazały potencjał, a teraz taki mierny materiał dostają. Piosenkę tego typu to mogła sklecić jakaś nugu, biedna wytwórnia, po JYP spodziewałabym się więcej.

    Gdyby nie Mina, która jest jak zwykle śliczna, to nawet nie obejrzałabym tego MV do końca 🙂

    Polubienie

  9. A ja zaśpiewam pieśń starą i znaną pt. „Gdzieś Już To Widziałam”. Serio teledysk wygląda mi jak hybryda charyzmy Black Pink (ta czołówka z telewizorem jak intro z Whistle) z estetyką Red Velvet (Dumb Dumb + Russian Roulette) ze szczyptą GFriend (Fingertip). No i znów motyw szkolny jak oryginalnie.. Ale żeby nie było tak gorzko że tylko hejty leco – Chaeyoung od czasu Knock Knock bardzo skutecznie zwraca moją uwagę jest tak autentycznie urocza ❤ Jeongyeon wygląda świetnie najbardziej mnie zaskoczyła no i no.. za każdym razem jak widzę Jihyo mam przed oczami Bada z S.E.S tego się już chyba nie pozbędę XD ALE kto na miłość boską popełnił tą zbrodnię i dał ten różowy komplet Sanie.. przecież nie dość że wygląda… w każdym razie pretensjonalnie to jest zupełnie niedopasowany do jej sylwetki wygląda jakby nie miała talii.. moja biedna Sana TT_TT… I dlaczego Dahyun jest ciągle ‚parowana’ z Chaeyoung? O_o serio w każdym teledysku występują obok siebie to jest zastanawiające..

    Polubione przez 1 osoba

    • Prawdopodobnie dlatego że obie się niejako uzupełniają. Chaeyoung ma więcej talentu (śpiew, rap) natomiast Dahyun ma więcej charyzmy. Dodatkowo ich ship DubChaeng jest bardzo popularny w Korei więc pewnie JYP chce to jakoś wykorzystać..

      Ja jestem ciekaw czy wgl w ciągu kilku lat dostaniemy Chaeyoung z Sixteen – odważną, z dobrym rapem i przyciągającą uwagę na scenie. Pamiętam jej występ Honey lub WG -Nobody gdzie JYP powiedział że była najlepsza ze wszystkich..
      Teraz dostaje raptem kilka sekund śmiesznego rapu w głównej piosence, a jak jest w Signal więcej linii rapu to dostaje ją Momo lub co dziwne Mina..
      Na Albumie B-Side też jest śmieszna ilość rapu..

      Smutne to :(((

      Polubienie

  10. Jak dla mnie jest to ich najlepsza i najdziwniejsza piosenka. Wizualizacja też jest mega :D. Nie przepadam za cute konceptami ale tutaj się sprawdza. Nie mogę wyrzucić tego z głowy.

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

