Chaeyoung ścięła włosy bez pozwolenia wytwórni

Chaeyoung podjęła dużą decyzję ścinając swoje włosy bez mówienia tego Park Jin Young’owi.

Fryzura to część konceptu w nadchodzącym comebacku, dlatego idole muszą się konsultować z wytwórniami, pytać się czy mogą cokolwiek zrobić ze swoim wyglądem. Jednak Chaeyoung ścięła włosy nikomu nie mówiąc.

Przed

Po

TWICE gościły w Weekly Idol, gdzie Chaeyoung mówiła o jej wyborze dotyczącym fryzury. Wytłumaczyła, że nie lubi trzymać się jednego stylu, a w długich włosach czuła się ‚staro’, chciała odświeżyć styl.   

“Kiedy chcę coś zrobić, jestem bardzo impulsywna.”

— TWICE Chaeyoung

Nowa fryzura zaskoczyła JYP, nikt w wytwórni nie wiedział o zamierzaniach idolki. Park Jun Young wypowiedział się na ten temat.

“Twoja decyzja powinna być znana firmie, zanim jej się podjęłaś. Powinnaś zapytać lub wspomnieć o tym firmie, zanim dokonasz dramatycznej zmiany, jak ścięcie włosów”.

— Park Jin Young

źródło: dkpopnews

22 comments

  1. czy ja coś przeoczyłam, czy ona nie ma takich krótkich włosów od knock knock? trochę tego nie rozumiem, jakoś nie chce mi się wierzyć, że ścięła je od tak po prostu, biorąc pod uwagę to, że artystów z jyp/sm zawsze kilka tygodni przed cb chroni się i nie pokazuje, przecież takie kwestie jak fryzura mają zaplanowane…
    z drugiej strony nie znam jej, może rzeczywiście jest taką szaloną dziewczyną, trochę szkoda, bo moim zdaniem ładniej jej było w długich włosach niż w tych, które ma aktualnie

    Lubię to

  2. W teaserach miała długie włosy, na zdjęciach to samo. Ścięła włosy koło 12 stycznia, po obejrzeniu filmu Equals ze Stewart w roli głównej.
    Dałbym wiele żeby zobaczyć reakcję JYPa..

    Sam byłem w szoku jak ścięła włosy bo sądziłem że może to JYP jej podpowiedział żeby sobie skróciła (zważywszy na to, Jungyeon zapowiedziała że zapuszcza długie w 2017 r.).
    Tymczasem kilka dni temu założyła sobie aparat na dolne zęby i ludzie już pytają czy miała zgodę JYPa.. :))

    Lubię to

  3. Hahahahaha jaki szok. To co, ma się pytać wytwórni nawet kiedy może się załatwić albo zjeść posiłek ?. Przeraża mnie to, że traktujecie tak błahą sprawę jak ścięcie włosów do napisania artykułu albo do afery i nie widzicie w tym niczego dziwnego. No bądźmy rozsądni. Kontrolowanie życia przez wytwórnie jest trochę chore.

    Lubię to

    • Co ma posiłek do włosów ? No i wiadomo że to jest istotne nawet nie wiem czy jest sens pisać dlaczego, bo wydaje mi się to oczywiste….

      Lubię to

    • To może nie jest mega poważna sprawa ale chodzi o to że bardzo zmieniła wygląd a to się wlicza w image, koncept itd. Co prawda uważam że na takie coś nie muszą mieć specjalnego przyzwolenia bo jak chcą to mogą sobie przecież ściąć ale ze strony wytwórni mogło być to zaskoczenie

      Lubię to

  4. Zapytałam się o Serpentynę i to, jak dalej będzie prowadzona strona, a wy od razu chamsko usunęłyście mój komentarz? Gratuluję ‚profesjonalizmu’.

    Lubię to

    • Ja tylko zaglądam na tę strone, ale widziałam twój komentarz i był on chamski. Wcale nie zadałaś pytania tylko po prostu stwierdziłaś że strona jest źle prowadzona…

      Lubię to

    • Drogi czytelniku, to miejsce jest przeznaczone do komentowania danego wpisu. Staramy się by strona wyglądała PROFESJONALNIE dlatego proszę o nie robienie spamu. Jeśli masz jakieś pytania proszę je zadać przez e-mail, ewentualnie przez facebooka.

      Lubię to

      • Eh, jak do ściany. Co ma profesjonalny wygląd waszej strony do waszego nieprofesjonalnego zachowania?
        Nie, nie mam nic do ukrycia. Jeśli się mylę, to również inni mogą mnie poprawić. Jestem tylko człowiekiem i mogę źle interpretować to, co widzę. Jednak ja widzę to tak:
        Naprawdę zaczyna mnie to irytować, to, co się tutaj dzieje. Kiedyś wręcz marzyłam by móc wam pomóc, by do was dołączyć, sprawić by wszyscy znali KPL. Ale teraz? To co się tutaj dzieje mnie po prostu smuci.
        Kłamiecie, wasze błędy ortograficzne bywają tak rażące, że już na innych forach/ grupach się z was śmieją, a teraz co? Główna informacja to to, że Chaeyoung ścięła włosy albo Tablo jest dumny.
        A co z solo Victorii z F(x)? Co z debiutem Krieshy Tiu? A zapowiedź B.Heart? Itp. Nawet śmierć ojca YG nie jest tematem godnym poruszenia.
        A jak jakiś komentarz jest dla was niewygodny to go po prostu usuwacie. Ale prawdy nie zmienicie.
        I takie zachowanie nie jest profesjonalne, jest dziecinne. Tymi słowami nie chce was obrazić, ale raczej skłonić do refleksji teraz, kiedy nie jest za późno. Bo zapewne są osoby, które widząc jakiego typu są tutaj informacje poruszane po prostu pójdą tam, gdzie dostaną to i więcej (o ile dobrze ubrałam moje myśli w słowa).
        Pewnie i ten komentarz albo usuniecie, albo jakoś ukryjecie. W końcu tak rozwiązuje się tutaj problemy.

        Lubię to

        • Droga Sana, to nie jest tak, ze po prostu usuwamy komentarze. Duzo komentarzy musimy zatwierdzic i po prostu czasu brak. Jesli komentarz jest nie milo napisany to po co go dodawac na strone? Oczywiscie nie jest nam wasze zdanie obojetne, ale wydaje mi sie, ze takie rozmowy nie musza byc prowadzane na blogu. Niektore sa tak chamsko napisane, ze po prostu wiele razy sie zastanawialam zamknac strone?
          Bo po co sie starac jak zawsze jest zle? Tak jak Tari juz pisala mozna sie z nami skontaktowac przez e-mail, ewentualnie przez facebooka. I tam prosze skladac skargi, tam nie zostana pominięte.

          Co tam bede klamac mamy kryzys… dlatego tak malo sie teraz pojawia na blogu bo nie jest nas duzo i czasu brak. Osobiscie mam nadzieje, ze znajdziemy kilka osob ktore pomoga prowadzic bloga bo szkoda by bylo go zamknac po tylu latach pracy.

          Przepraszam za bledy.

          Mizzu

          Polubione przez 1 osoba

          • https://polldaddy.com/js/rating/rating.jsNie kłam, proszę. To nie jest sprawa zatwierdzenia czy też nie, po prostu usuwacie niewygodne, nie koniecznie chamskie, komentarze. (albo ich nie zatwierdzacie, bo widzę, że od niedawna to wprowadziłyście) I są nawet na to dowody.
            Wyjaśniłam już dlaczego napisałam tutaj, a nie w innym miejscu.
            Rozumiem, że się staracie, ale moim zdaniem nie robicie tego za bardzo bo ciągle są jakieś błędy. I to nie w trudno dostępnych informacjach, ale w takich, które łatwo znaleźć.
            Proszę, nie wprowadzajcie ludzi w błąd. A jeśli macie mało czasu bądź kryzys to po prostu wybierajcie najważniejsze informacje i je wstawiajcie. Wasza strona dla mnie była swojego rodzaju ikoną, a teraz jest czymś, po czym i tak muszę się sama upewnić czy aby na pewno wasze informacje są poprawne. Nie obraź się, ale czuje się jakbym czytała Bravo w internecie , które prowadzą osoby, które co nieco słyszały o kpopie i robią błędy.

            Lubię to

            • Droga Sano, nie wiem, dlaczego oskarżasz Mizzu o kłamanie. Sama zajmuję się zatwierdzaniem komentarzy. Większość, które dodajesz na naszego bloga trzeba zatwierdzić, nie wiem dlaczego tak jest.
              Rozumiem, że jesteście oburzeni, bo postów jest mało, że są błędy, ale na blogu jest to wielokrotnie powtarzane, my jesteśmy tylko ludźmi. Mamy szkoły, prace, życie prywatne. Nikt nie płaci nam za tworzenie bloga, robimy to z własnej woli. I czasami naprawdę jest ciężko połączyć to wszystko.

              Lubię to

        • smutne jest to jest to, że takich osób jak ty jest mnóstwo i coraz więcej. Zamiast komentować co dodałyśmy a co nie to sama mogłabyś pomóc, to nie jest wcale łatwe usiąść i napisać 5 wpisów pod rząd, ja nie mam tyle czasu, inne administratorki również (jednak widzę, że Ty masz mnóstwo wolnego czasu, ze chce ci się takie komentarze tu pisac) Zwykle to wygląda tak że jak znajdę krótką chwilkę wchodzę w jakiś popularny post z danego dnia i go tłumaczę. To jest NASZ blog i nikt nie będzie nam narzucać co mamy dodawać. Gdybyśmy zarabiały na tym to co innego. I tak, będziemy usuwać takie komentarze (bynajmniej ja), bo nie chcemy spamu. Jeśli macie jakiś problem to napiszcie priv, tam możemy rozpocząć konwersacje. Ale nie, takie osoby jak Ty lubią chyba upokarzać innych pokazać swoją wyższość,a czemu? bo jesteście anonimowi w internetach.
          A tak na marginesie nie wiem co chcesz osiągnąć przez pisanie takich komentarzy, bo one wcale nie motywują. Im więcej takich osób tym bardziej nie chce żebym miała jakikolwiek wolny czas.

          Lubię to

Dodaj komentarz ^^

