SISTAR potwierdza rozpad grupy

sistar4

SISTAR potwierdziły że zakończą swoje grupowe aktywności po wydaniu ich nowego albumu w maju.

Agencja SISTAR, Starship Entertainment, oświadczyła, “Po wydaniu SISTAR ostatniego albumu w maju, zakończy się ich grupowa działalność. Obecnie dyskutujemy z członkiniami o ich indywidualnych kontraktach.”

Według fachowców z branży, Hyorin i Soyou prawdopodobnie będą kontynuować solowe kariery jako piosenkarki, a Bora i Dasom pójdą w stronę aktorstwa.

SISTAR zadebiutowały w czerwcu 2010 roku, co sprawia że będzie to ich siódma rocznica. Wydadzą nową piosenkę, która jest skomponowana przez Black Eyed Pilseung 31 maja.

Źr: (1)

14 comments

  1. Naprawdę kończy się 2 generacja idoli. Bardzo smutny ten 2017 rok, tyle wspaniałych zespołów kończy kariery. Najgorzej, że nowe girlsbandy jak na razie w moim odczuciu nie potrafią sprostać i wypełnić tej luki.

    Na OH fani rozpaczają, że rozpad Sistar to jak odwołanie wakacji, bo co to za lato będzie bez letniego hitu Sistar? 😦 Nie spodziewałam się że to spotka akurat ten zespół, wydawało mi się że mają świetne relacje i będą chciały kontynuować jako zespół. No niestety, 7 lat to sporo czasu i widocznie przyszła pora na zmianę. Życzę każdej z nich powodzenia w indywidualnej karierze i mam nadzieję, że nie znikną, będę za nimi tęsknić.

    Lubię to

    • Masz racje, również jakoś nie mogę się odnaleźć w nowych girlsbandach. Mam wrażenie, że nie mają w sobie tego czegoś co by je wyróżniało chociaż są wyjątki jak np. Dreamcather, które moim zdaniem są świetne.

      Lubię to

    • Mam identycznie. Żaden nowy girlsband nie sprostał oczekiwaniom. Jedynie może co najwyżej dwa, ale to muszę poczekać jeszcze na kolejne albumy.
      Letnie piosenki Sistar naprawdę był wakacyjne lub radosne, w sam raz na taki okres 🙂

      Lubię to

  2. Siedzę i ryczę. To one wprowadziły mnie w świat kpop. Pierwszą moją piosenką było Loving U która mnie powaliła a później było tylko lepiej. Jak mam być szczera to nie rozumiałam wszystkich tych fanów którzy tak rozmaczali po rozpadzie m.in. 2ne1 czy 4minute. Ale od rana czuje się totalnie jakbym miała żałobę. Nie będzie już takiego drugiego zespołu i kpop bez SISTAR będzie dla mnie po prostu pusty. Mam tylko nadzieje, ze będę mogła czekać na nową piosenki i płyte Hyolyn, w końcu doczekam się pierwszej płyty Soyou. Mam też nadzieje, że Bora i Dasom nie znikną ( nie zapadną się pod ziemie ) i będę mogła je czasami wydawać w dramach. Jak pomyśle, że w przyszłym roku nie będę mogła już czekać aż dziewczyny wypuszcza nowy hit to nowe łzy napływają mi do oczu. Dla mnie to był najlepszy girls band w kpop nie SNSD czy 2ne1 albo inne tylko SISTAR. Naprawdę czuje się jakby mi ktoś umarł.

    Lubię to

    • To dokładnie tak się czują fani na wieść o rozpadzie lubianego zespołu. Przeszłam to już zbyt wiele razy i wcale nie jest łatwiej 😦

      Lubię to

  3. Ale ale…. JAK TO?!!!! przecież sistar bardzo dobrze sobie radziły.
    Teraz z starej generacji zostało z gbang tylko f(x) i Miss A ( chociaż pewnie nie długo się rozpadnie) oraz girls generation i może jeszcze ze 2 zespoły i koniec.
    I jeśli ktoś teraz powie że staram generacja gband wcale się nie rozpada to osobiście przyjadę do niego i dostanie ode mnie z patelni XD.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

