Słuchalność audycji „Teraz K-pop” w polskim radiu Czwórka spada

terazkapopy

Prowadząca audycję Klaudia Tyszkiewicz napisała w nowym poście:

„Audycja jak zawsze dzisiaj o 17:00! Wiem, że każdy z Was na pewno ma dużo spraw na głowie, dlatego nie pytam się dlaczego nasza słuchalność ostatnio spada. Czasami przykro się patrzy, że w ankietach głosują setki osób, a realnych słuchaczy jest garstka. Jeżeli chcemy utrzymać Kpop w radiu, musimy pracować nad tym razem! 🙂 Ja staram się, aby audycje były zawsze ciekawe i zawsze daję szansę mniej znanym zespołom, wsłuchując się w Wasze prośby. Teraz ja proszę Was o coś – po prostu włączcie o 17 player Czwórki jeżeli macie chwilę Mam nadzieję, że do usłyszenia!”

Zachęcamy do słuchania audycji w piątki o 17:00 aby nie zdjęto jej z ramówki.

Edytor: Milkyun

13 comments

  1. Czwórka sama sobie strzeliła w kolano zdejmujac audycje z anteny… powinni wzmocnić nadajniki i puszczać ja normalnie w radio. Jak jestem w pracy nie mam możliwości korzystania z internetu…

    Polubienie

  2. Czwórka sama sobie strzeliła w kolano zdejmujac audycje z anteny… powinni wzmocnić nadajniki i puszczać ja normalnie w radio. Jak jestem w pracy nie mam możliwości korzystania z internetu…

    Polubienie

  3. Czwórka sama sobie strzeliła w kolano zdejmujac audycje z anteny… powinni wzmocnić nadajniki i puszczać ja normalnie w radio. Jak jestem w pracy nie mam możliwości korzystania z internetu…

    Polubienie

  4. NIestety ale nie zawsze mam okazję słuchać bo albo szkoła albo praca, godzina niestety jest średnia i tak jak wyżej, fakt że to tylko internetowo pogarsza jedynie sprawę :/ mam nadzieję jednak że się uda nam k-pop w polskim radiu utrzymać!

    Polubienie

  5. u mnie różnie z tym jest :/ dzisiaj na szczęście zdążyłam, szkoda że tylko przez internet to leci :/ już Polaki cebulaki powinni się obudzić i zauważyć, że są tutaj też fani kpopu :/

    Polubienie

  6. Jest możliwość słuchania poprzez aplikację Radiowej Czwórki na telefon , wystarczy wtedy połączenie z internetem przez wifi albo pakiet danych. Praktycznie każdy ma teraz internet w telefonie, a telefon ze sobą, można więc słuchać w podróży itp.

    Słucham co tydzień i polecam, naprawdę warto tak sobie zorganizować czas żeby tą niecałą godzinkę w piątek poświęcić 🙂 Są konkursy z nagrodami, ciekawostki, różnorodne audycje tematyczne i z nowościami. Można też dodatkowo brać udział w dyskusjach i rozmowach na Facebooku w grupie audycji „Teraz Kpop”, możliwość przeżywania tego z innymi fanami kpopu jest ogromnym plusem 🙂

    Polubienie

  7. Kiedyś słuchałam, ale niestety czwartki wieczorem… Nie mam wtedy w ogóle czasu. Poza tym audycja nigdy nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Dlatego też przestałam jej słuchać. Zresztą zwykle jest tak, że lubię słuchać to, na co mam ochotę i kiedy chce.

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

