[MV] FTISLAND – Love Sick (feat. Kim Na Young)

6 comments

  1. Ta piosenka rozwalila mi serce. Na Young ma bardzo piekny i urzekający wokal miło sie jej slucha, zaś partia Hongkiego… kosmos.
    Ich debiutancka piosenka nie zbyt mi sie podobała ale ta nowa zmieniona wersja jest wprost cudowna!
    Piekne rozpoczecie 10 rocznicy naszych wysp.

    Polubienie

    • Kocham pierwsza wersje. Melodia, wokal Hongkiego, partia wykrzyczana przez Won Bina, a potem Seung Hyuna wyrazaja cierpienie i gniew osoby porzuconej. On bardzo kochal (za bardzo) a ona i tak Go zostawia…
      Obecna wersja przekonala mnie po drugim przesluchaniu, bardzo sie rozni, ale zapada w serce. Naprawde bylam bliska placzu, a to rzadko mi sie zdarza.

      Polubienie

  2. Mi się osobiście podoba 🙂 Ale na początku się przestraszyłam, że Kim Na Young w całości to zaśpiewa. Bo tak trochę mało FTI w FTI…

    A w mv, czy mi się zdaję czy ona zabiła Cha Huna na końcu? :O

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

