Ga In ostro odpowiada hejterom, którzy twierdzą, że jest w ciąży + aktualny stan zdrowia artystki

Ga-In

W tamtym tygodniu Mystic Entertainment ogłosiło, że Ga in jest hospitalizowana i nie jest w stanie pracować ze względu na jej stan zdrowia. Na tę wieść wiele netiznes zaczęło publikować złośliwe komentarze, które tłumaczą nieobecność Ga In jej ciążą.

31 maja, Ga In podzieliła się kilkoma screenshot’ami z przykrymi komentarzami i odpowiedziała na nie. Jednocześnie ujawniła prawdziwy powód jej przerwy.

Po pierwsze, piosenkarka przyznała się, że choruje na zapalenie płuc, pisząc: „Dzieci, unnie ma zapalenie płuc. Idźcie po prostu spać.”

W kolejnym poście, napisała: „Nie zamierzam pomimo to podejmować działań prawnych. Jest to męczące.”

W ospowiedzi na komentarz brzmiący: „To wcale nie wyjaśnienie czemu jest chora. To dziwne. Czy tylko ja jestem ciekawy?”, Ga In odpowiedziała: „Hej, jeśli jesteś ciekawy, powinieneś mnie bezpośrednio o to zapytać. Myślisz, że będę płakać i ciągać ludzi po sądach? Po prostu przyjdź do mnie” 

Następnie Ga In ujawniła, że nie choruje tylko na zapalenie płuc, lecz również na zaburzenia lękowe i bezsenność.

Na kolejny komentarz: „Jest chora, ale aktywna na Instagramie”, piosenkarka odpisała: „Tak, ponieważ opuściłam szpital”.

Ga In odpowiedziała również netiznez, którzy zaczęli ją oskarżać o aborcję i fałszowanie postów, które miały dowodzić jej choroby. Piosenkara napisała, że jeżeli chcą, mogą sprawdzić jej wypis w Szpitalu Severance.

Ostatecznie Ga In zapytała: „Czemu celebrytki muszą ukrywać swoje wizyty u ginekologa, położnej, kiedy z innymi lekarzami mogą spotykać się bez problemu? Ciąża to błogosławieństwo, jednakże ja nie jestem w ciąży. Mam nadzieję, że pozostałe piosenkarki, aktorki mogą swobodnie chodzić do szpitala”.

A wy co myślicie o złośliwych komentarza i odpowiedziach Ga In na nie? Dobrze zrobiła, czy niepotrzebnie sprowokowała ich jeszcze bardziej?

Źródło

Edytor: Milkyun

3 comments

Dodaj komentarz ^^

