Suran zaprzeczyła, że jej intencją było wykorzystanie BTS do promocji swojego nowego albumu.

suga-suran

Suran na konferencji prasowej dotyczącej jej 1 mini albumu „Walkin”, wypowiedziała się o „Efekcie BTS”.

Nowa płyta piosenkarki zawiera w sobie utwór „Wine”/”If I Get Drunk Today”, który został wyprodukowany przez Sugę z BTS. Piosenka szybko wspięła się na szczyty list przebojów, zaraz po jej wydaniu.

Na konferencji prasowej, która odbyła się 31 maja, Suran wyjaśniła, że nie w jej intencji leżało wykorzystanie „Efektu BTS” na własną korzyść.

Suran powiedziała:

„Przyznaję, że sukces, który osiągnęłam był możliwy dzięki współpracy z członkiem BTS, ale na pewno nie pracowałam z nim, z myślą o przyszłej promocji. Chciałam tworzyć i doświadczać muzyki, jednocześnie pracując z różnymi artystami i dalej chcę pracować z wieloma innymi muzykami. Suga jest uczniem oppy rapera, którego znam. Poznałam Sugę po tym, jak ten zaoferował mi współpracę przy jego mixtap’ie. Wiem, że słowa „Producent Suga” mogą być odbierane jako chwyt marketingowy, ale moja wytwórnia nie była tego świadoma, dopóki nie pokazałam im efektu końcowego. Dopiero później moja wytwórnia zrozumiała jaka wielka to rzecz. Jednakże cała ta sytuacja nie była zamierzona.”

Pełny 1 mini album Suran „Walkin” ukaże się 2 czerwca, a poniżej możecie posłuchać piosenki „Wine”.

Źródło

Edytor: Milkyun

17 comments

  1. Ta…jasne sraty taty gacie w kraty…
    Gdyby nie to ze ten gosciu zajął sie ta piosenką to nie wylądowała by na szczytach list przebojów. A.R.M.Y nie miały by pojecia o niej.
    Niech wyda nastepny album sama bez pomocy sławnego idola zobaczmy czy bedzie tak kolorowo…

    Polubienie

    • To tylko pokazuje jaki to jest pusty i tępy fandom. Dobrze wiedziała, że wystarczy imię kogoś z zespołu, by cały ich fandom się nią zainteresował.

      Polubienie

    • A skąd tyle tutaj minusów? Przecież prawdę powiedziała. ARMY same przecież pisały/li aby wspierać piosenkę Suran bo Suga ją wyprodukował, nawet w komentarzach same ARMY.

      Polubienie

    • jestem Army – Suran znałam zanim ogarnęłam piosenkę Yoongiego z jej udziałem. Ja nie odbierałabym jej talentu, tak samo jak jemu – robi super piosenki, pisze dużo tekstów, a skoro ona sama była związana w jakiś sposób z jego poprzednim nauczycielem, to naturalne jest, że to wykorzystali. Na moje – wyszło im i już. Piosenka jest świetna i pasuje do jej głosu.

      Polubienie

    • jestem Army i znam suran od calling in love więc nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. jeśli piosenka była by lipna to z Sugą czy bez nie odniosła by sukcesu 😉

      Polubienie


  2. https://polldaddy.com/js/rating/rating.jsA co w tym złego że Army wspierają piosenkę wyprodukowaną przez ich idola? Myślę że Suga chciał trochę jej pomóc, bo na bank zdawał sobie sprawę że jego imię zrobi wiele. Czy to źle? Piosenka jest spoko, a Suran ma świetny wokal. Wcześniej była mało rozpoznawana, a teraz się trochę wybiła. Na jak długo? To się okaże. Ja tam nie widzę w tym nic złego. Wielu artystów korzysta ze współpracy z innymi jako powiewu świeżości. Po co takie głupie komentarze?

    Polubienie

  3. To tylko pokazuje jak wy jesteście puste ^ Co złego jest w tym, że muzycy ze sobą współpracują? Przestańcie po niej jechać i od razu uczepiać się fandomu. Na tę chwilę siejecie gorsze raczydło niż Armys, którym pewnie piosenka w większości się podoba – no i co z tego? To chyba naturalne, że skoro są fankami jego muzyki, to ta też miała duże szanse na sukces w ich oczach? Ja Suran już troszkę znam i bardzo ją lubię. Ma świetny głos i skoro Yoongi już wcześniej zapraszał ją do wspólnych projektów, to o czymś to świadczy.

    Polubienie

  4. Suran to bardzo utalentowana solistka. Gdyby byal w taki yg czy sm, to na pewno bylaby na szczycie list muzycznych ze swoim talentem:’))a z Suga, jak widac, znaja sie dluzej, wiec moze po prostu dobrze im sie razem tworzy?

    Polubienie

  5. urocze że kiedy Suran pojawiła się na mixtapie wszyscy byli zachwyceni a jak Suga wyprodukował jej piosenke to wszyscy po niej jeżdżą :)) wielu raperów zauważyło już talent Suran więc nie dziwię się wcale Yoongiemu że też chce pomóc się jej wybić. (mam tylko nadzieję że wy hejterki nie zachłyśniecie się tym swoim jadem :)) )

    Polubienie

  6. Piosenka mi się podoba bez względu na to kto jest producentem. Lubię głos Suran, ale nie śledzę jakoś dokładnie jej aktywności. Więc Suga pozwolił mi po prostu wcześniej odkryć tą piosenkę. Bo gdyby nie on był producentem na pewno dopiero jakoś teraz odkryłabym, że Suran coś wydała…. ale mimo wszystko nadal piosenka znalazłaby się na mojej playliście, bo jest po prostu świetna i idealnie dopasowana do talentu Suran i miło jej się słucha

    Polubienie

  7. Nie miałam pojęcia o tym ‚zajściu’ Uwielbiam Suran i serio wierzę w jej słowa. Poza tym dziwiłam się czemu nie jest bd rozpoznawalna, zgadzam się z yerin_ gdyby była w yg czy jyj miałaby inną sytuację,ale osobiscie wątpię by miała ‚swobodę artysty’ w w którejkolwiek z nich. Ma niesamowity głos i współpracowała już ze znanymi osobami np. Beenzino czy Zico I jej obecność na albumie sugi świetnie go dopełniła. Chyba najważniejszy zresztą jest owoc ich współpracy. Właśnie w takich sytuacjach nie rozumiem działań fandomów, bardzo lubię BTS a Sugę uważam za jednego z najlepszych raperów, ale nie nazywam się członikiem Army,przeraża mnie co członkowie tegoż fandomu robią i przez to wcale nie czuję się tam mile widziana. Tak wgl. chcialam polubić kilka komentarzy,ale nie jj w wordpressie tylko w google i mój głos sie nie liczy przykro mi yerin_, thethethe, jwang , kassidy i Xylooi. Mam nadzieje,że o nikim nie zapomniałam

    Polubienie


    • https://polldaddy.com/js/rating/rating.jsPrzecież to raczej nie Army hejtują Suran. Chyba że coś źle zrozumiałam to sorry. Jako Army czytałam tylko pozytywy. Wszyscy wspierają raczej tą piosenkę w fandomie bo przecież to dzieło Sugi. Po prostu jej pomógł. A i wiem że są Army które lubią tą piosenkę tylko dlatego bo to Suga, ale nie wszystkie.

      Polubienie

  8. Jest różnica miedzy mówieniem prawdy a byciem chamem. Tym bardziej, że to co wyzej kilka osob napisało nie jest prawdą. Jedno słowo może zmienić poprawna informacje w kłamstwo.

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

